Announcement

Collapse
No announcement yet.

Katsokaa huviksenne! e39 r.i.p

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KuusistO
    Bimmer Rookie
    • Feb 2014
    • 78
    • Pirkanmaa&Etelä-Pohjanmaa

Katsokaa huviksenne! e39 r.i.p

Olin kääntymässä vasemmalle isolta tieltä (vilkku päällä niinkuin asiaan kuuluu) , joudin odottamaan paikoillani kun vastaan tuli jono autoja..

Näin peilistä että iso audi tulee vitun lujaa, katoin uudestaa peilii ei helvetti toi ei meinaakkaa pysähtyä ja painoin kaasun pohjaan muttei ihan riittänyt..

Vanha paappa uudella audillaa kuulemma sääti radiota ni ei huomannu!!!!!

Helppohan se on sille, kun vakuutusyhtiö antaa varmaan uuden auton tilalle mutta minä, joka olen laittanut autooni 2v sisään 3500e osiin rahaa ja 2 viikkoa vanhat 18" huulivanteet ymsyms. meni siinä. minulle hyvitetään vakuutusyhtiöltä tod.näk. noin 3000e!
    Attached Files
  • mikron
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 2171
    • Himas

Duunikaverin mällimersusta hyvitettiin enempi kun se näytti kuitteja maalauksesta ym.
    F11 530dA xDrive M-sport -13
    Ex:E39 525i Touring M-sport -03
    Ex: E38 740iA -98
    Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
    Ex: E39 523i -96
    Ex: E34 520i -89

Comment

• Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 10065
      • KVLA

Pahoittelut epäonnen johdosta.Pääasia kuitenkin,että henkilövahinkoja ei tullut.

Jos (kun) ensimmäinen korvaustarjous ei miellytä,niin vaadit ainakin saada vaihtaa ne 18" nullit alta pois johonkin halpispyöriin.

Comment

• Petteri75
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 2556
        • Kirkkonummi

Osanottomme BMW:n johdosta. Samalla todetaan, että vaikka siihen on mennyt rahaa, aikaa ja vaivaa, niin ollaan kiitollisia, että henkilövahinkoja ei tullut. Nyt ei tarkoiteta vain kaikkein traagisimipia, eli kuolemaan johtaneita vaan ihan vammautumisia ja pysyviä sellaisia. Pelti on peltiä.

Vakuutusyhtiön kanssa kannattaa olla tiukkana, ottaa Nettiauto-harjoitukset ennen "puhelua" ja tietenkin käydä hakemassa kesävanteet pois. BMW:n optiolista myös iltalukemiseksi, niin ei tarvitse alkaa ottamaan sitä Nettiauton halvinta ainoaksi mahdollisuudeksi.

Tuleekohan liikenteessä tulevaisuudessa olemaan enemmänkin vanhempia kuljettajia..
        BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

Comment

• Matuh
          BTCF Member
          • Apr 2013
          • 3702
          • Kouvola

Originally posted by mikron View Post
          Duunikaverin mällimersusta hyvitettiin enempi kun se näytti kuitteja maalauksesta ym.
          Mun kohdalla ei ollut noista mitään hyötyä. Sanottiin vaan että ei voi ottaa huomioon
          E36 328i M50B30 turbo
          Skoda vRS
          Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
          Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

Comment

• excel
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2012
            • 259
            • Jyväskylä

Kuitteja vastaan pitäisi vakuutusarvon tosiaan hiukan nousta ja varustelistaus tietysti esille asiassa.
            Vakuutusyhtiö tekee naurettavia tarjouksia alkuun,3 eri kertaan mulle soittivat ja viimeinen tarjous alkoi kuulostamaan jo asialliselta,tiukkana asian kanssa vaan!

Nää on aina harmillisia hommia kun on auton just saanut fixailtua ja sitten se menee toisen mokailuiden takia paskaksi,kyllä se siitä!
            Nyt: BMW x6 f16 semivoll myrkyillä😁

EX F32 435d ///M-sport x-drive

EX F31 Alpinweiss ||| 330D M-sport

Comment

• rizzo
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2007
              • 5418
              • Oulu

Originally posted by Matuh View Post
              Mun kohdalla ei ollut noista mitään hyötyä. Sanottiin vaan että ei voi ottaa huomioon
              Mikä yhtiö?

Comment

• Arnolds
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2005
                • 3310
                • Kajjjaani

Jos eivät maksa mitä haluat niin vaadi, että laittavat kuntoon.
                F26 xDrive20d TwinPower

EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

Comment

• mikron
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 2171
                  • Himas

Sun pitää vaan olla tiukkana. Ei ne korvaa mitään jos ei asiakas vaadi.
                  F11 530dA xDrive M-sport -13
                  Ex:E39 525i Touring M-sport -03
                  Ex: E38 740iA -98
                  Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
                  Ex: E39 523i -96
                  Ex: E34 520i -89

Comment

• Matuh
                    BTCF Member
                    • Apr 2013
                    • 3702
                    • Kouvola

Originally posted by rizzo View Post
                    Mikä yhtiö?
                    Originally posted by mikron View Post
                    Sun pitää vaan olla tiukkana. Ei ne korvaa mitään jos ei asiakas vaadi.
                    Pohjantähti, ja sanotaan että sain kohtuullisen korvauksen aikanaan... Tosin vertasivat halvimpaan karvalakkiin, saman vuotiseen ja kun tuontiauto ni ei varusteilla väliä
                    E36 328i M50B30 turbo
                    Skoda vRS

Comment

• pope
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2007
                      • 687
                      • Harjavalta

Originally posted by Petteri75 View Post
                      Vakuutusyhtiön kanssa kannattaa olla tiukkana,
                      Juurikin näin. Älä hyväksy paskaa tarjousta. Mä sain aikanaan vastaavassa tilanteessa tutulta vakuutusedustajalta neuvon: Uhkaa riitauttaa koko tilanne jos eivät järkipuhetta kuuntele. Eivät kuulemma mielellään lähde riitelemään tollasista pikkuasioista. En tosin joutunut siihen tilanteeseen, että olisi pitänyt alkaa uhkailemaan. Tein heti selväksi, ettei kyseessä ole mikään nettiauton halvin yksilö.
                      e34 m60b40 tuplaturbo 912hv

Comment

• 205/65-15H
                        BTCF Member
                        • Mar 2008
                        • 1422

Pohjantähti, ja sanotaan että sain kohtuullisen korvauksen aikanaan... Tosin vertasivat halvimpaan karvalakkiin, saman vuotiseen ja kun tuontiauto ni ei varusteilla väliä
                        Jos vetävät tuontiautokortin esiin niin mobilesta vastaava, verot ja tuontikulut päälle. Eikös se ole siinä?
                        e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
                        e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
                        Ioniq5 AWD -22
                        Leaf 40kwh -18

Comment

• Juhqi
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2013
                          • 46
                          • Turku

Mulla meni vuosi sitten W202-korinen C-Mersu lunastukseen vastapuolen tullessa eteen risteysalueella. Olin ostanut auton kaksi kuukautta aiemmin 3700e:lla ja ostanut uuden letkulämmittimen ja tehnyt perushuoltoa.

Vakuutusyhtiönä molemmilla Lähivakuutus (nykyinen Lähitapiola tms) ja auto vietiin arvioitavaksi autokorjaamolle ja siellä todettiin auton olevan lunastuskunnossa. Meni alle viikko kolarista, kun minulle puhelimitse tarjottiin 5000e kertakorvausta tai 3500e jos pidän auton itse. Arvioija oli nähnyt auton vain kuvissa, kehui auton olevan todella siisti (oli juuri pesty, todellisuudessa aika huonossa kunnossa ja ruostetta siellä täällä).

En miettinyt kovin montaa sekunttia 5000e tarjousta alle 4000e arvoisesta autosta. Rahat taisin saada reilussa viikossa tilille.

Kyseinen arvioja oli määrittänyt hinnan siis kuvien perusteella ja Nettiauton vastaavilla. En voi muuta sanoa kuin, että olen todella tyytyväinen korvaukseen. Sen kautta minusta tulikin (onnellinen) BMW:n omistaja.

Comment

• Matuh
                            BTCF Member
                            • Apr 2013
                            • 3702
                            • Kouvola

Originally posted by 205/65-15H View Post
                            Jos vetävät tuontiautokortin esiin niin mobilesta vastaava, verot ja tuontikulut päälle. Eikös se ole siinä?
                            Ois pitänyt kyllä tehdä noin. Eipä ole mobilessakaan vastaavilla varusteilla olisi ollut montaa. Ois saanut hyvät fyrkat:think
                            E36 328i M50B30 turbo
                            Skoda vRS

Comment

• KuusistO
                              Bimmer Rookie
                              • Feb 2014
                              • 78
                              • Pirkanmaa&Etelä-Pohjanmaa

Originally posted by 205/65-15H View Post
                              Elikkäs vakuutusyhtiö, jonka kanssa tästä hinnasta väännetään, on Pohjola.

Sieltä soitti jo tarkastaja ja sanoi käyneensä vilkaisemassa alustavasti autoa, ja pyysi, että itse sanoisin ensin oman hinta-toiveeni... Sitten alettaisiin vääntämään loppusummaa.(Asiallinen ja leppoisa tarkastaja, tosin sanoi heti sen verran kelanneensa historiaa tuontiauto )
                              -sovimme, että kumpikin tahollaan miettii tämän päivän.
                              ajattelin törkeästi sanoa 6500e, koska en löytänyt yhtäkään vastaavaa autoa nettiautosta (lähes vastaava 6700e (facepalm)).
                              Perusteet:

autoni siis on -99 tds autom. 315tkm
                              toffeenvärinen täysin virheetön nahkasisusta!
                              kaikki perusherkut kuten sähköikkunat, -peilit autom.ilmastointi, kesk.luk.,monitoimiohjauspyörä ja paljon muuta.
                              Olen teetättänyt autoon remonttia kahdessa vuodessa 3500e pelkästään konepellin alle+muut rempat(kuitit löytyy)

auto on tosiaan tuotu belgiasta 2007, mutta ei edes pienintä ruosteenalkua missään, MISSÄÄN, kun ei ole suolassa ajettu koko ikäänsä.

vanhempia vastaavia toki löysin, mutta aion sanoa, että ei voi verrata, kun 98-99 on tekniikka muuttunut (kuten esim. laatikon malli muistaakseni jne.)

tarkastaja varmaan yrittää toki tarjota jotakin paskaa, kuten 3000e, mutta en aio suostua. päästäisiin edes 4500euroon niin saisin jonkinmoisen paskan tilalle.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎