Originally posted by KuusistO
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Katsokaa huviksenne! e39 r.i.p
Collapse
X
-
Nää on kyllä paskoja keissejä, mutta onneksi sentään henkilövahingoilta vältyttiin. Pelti on tunnetusti peltiä, mutta kyllä varmasti ketä tahansa pistää vituttamaan, jos autoon on upottanut monta tonnia rahaa ja sitten kaikki aika, vaiva ja raha haihtuu sekunnin murto-osassa ilmaan. Harvoin näissä asioissa pääsee edes omilleen, kun vakuutusyhtiöiden periaatteena on se, ettei vakuutuskorvauksen saajan pitäisi päästä hyötymään tilanteesta. Käytännössä se tarkoittaa kuitenkin yleensä sitä, että tarjoavat ensiksi aivan alimitoitettua korvausta ja kovan riidankin jälkeen saatat ehkä päästä omillesi, mutta luonnollisesti kaikki autoon nähty vaiva valuu hukkaan.
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostEDIT: Sori lukeehan tuo selvästi tekstissä että on 525tds. Valitettavasti veikkaan että se 3k sieltä saat...
39:n mallihistorian suurin tekninen päivitys tapahtui mallivuodeksi 1999 (9/98 jälkeen valmistetut autot). Tällöin muuttuivat moottorit, automaattivaihteistot, ja auton elektroniikka monilta osin.
(http://www.autowiki.fi/index.php/BMW_E39) tuolla kuitenkin aion perustella, ettei vertaa halvimpaan diisseli E39:iin jonka sattuu netistä löytämään...
Comment
-
-
Originally posted by Juhqi View PostMulla meni vuosi sitten W202-korinen C-Mersu lunastukseen vastapuolen tullessa eteen risteysalueella. Olin ostanut auton kaksi kuukautta aiemmin 3700e:lla ja ostanut uuden letkulämmittimen ja tehnyt perushuoltoa.
Vakuutusyhtiönä molemmilla Lähivakuutus (nykyinen Lähitapiola tms) ja auto vietiin arvioitavaksi autokorjaamolle ja siellä todettiin auton olevan lunastuskunnossa. Meni alle viikko kolarista, kun minulle puhelimitse tarjottiin 5000e kertakorvausta tai 3500e jos pidän auton itse. Arvioija oli nähnyt auton vain kuvissa, kehui auton olevan todella siisti (oli juuri pesty, todellisuudessa aika huonossa kunnossa ja ruostetta siellä täällä).
En miettinyt kovin montaa sekunttia 5000e tarjousta alle 4000e arvoisesta autosta. Rahat taisin saada reilussa viikossa tilille.
Kyseinen arvioja oli määrittänyt hinnan siis kuvien perusteella ja Nettiauton vastaavilla. En voi muuta sanoa kuin, että olen todella tyytyväinen korvaukseen. Sen kautta minusta tulikin (onnellinen) BMW:n omistaja.
Comment
-
-
Originally posted by Madduli View PostTuliko millanen tarjous vakuutusyhtiöltä?
Sain vastauksen sähköpostiin, että auto kyllä oli hieno yksilö ja kirjoitti vielä, että miettii huomenna vielä kollegan kanssa jos hinnassa voitaisiin vielä hieman "venyä" ylöspäin.:think
-Taidan ostaa 730 tilalle, olisi jo tiedossa dieselkoneella kaikilla herkuilla
Comment
-
-
Originally posted by KuusistO View PostLopullinen summa 4300e + 9,5ex14
Noh, tuon enempää en olisi autosta saanut millään konstilla!
maksoin siitä pari vuotta sitten 4400e!!
Voisin harkita omienkin vakuutusten siirtämistä pohjolaan..
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostOnhan tuo hyvä tarjous, jos et ole kerennyt autoon upottamaan paljoa rahaa omistusaikanasi. Esim. itselläni on paha tapa entisöidä noita käytössäni olevia autoja mahdollisimman virheettömäksi ajan kuluessa ja jos kolari sattuisi sitten käymään, niin tuskin saisin puoliakaan sijoittamistani rahoista takaisin.Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Tuon entisöintitaipumuksen takia en itsekään oikein voi edes yrittää myydä noita, kun ei kuitenkaan saisi lähellekään omiaan pois, joten ajellaan sitten itse niillä vuorotellen. Jatkuvasti tulee jotain pientä tai isompaa fiksattua kaikkiin. Sinänsä hyvä, että noita autoja on, niin on aina joku jolla ajaa!
Niin ja ihan kohtuullisen hyvin sait kyllä korvausta autostasi!BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
Comment