On ideoita, että mitä vois kokeilla? Sulakkeet on hanskalokerosta katsottu, ja ne 3kpl oli kunnossa. Jos aineen määrä on putkistossa liian vähäinen, niin estääkö se kompuraa pyörimästä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ilmastoinnin kompressori ei pyöri
Collapse
X
-
Originally posted by duunari76 View PostOn ideoita, että mitä vois kokeilla? Sulakkeet on hanskalokerosta katsottu, ja ne 3kpl oli kunnossa. Jos aineen määrä on putkistossa liian vähäinen, niin estääkö se kompuraa pyörimästä?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostMitäs auto näyttää ulkoläpötilaksi, onko lukema järkevä? Katkos tai oikosulku ulkolämpöanturilla estää myös kompuran kytkeytymisen.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostJoku absin antureistahan tais myös vaikuttaa ilmastoinnin toimivuuteen. Tosin se ei tainnut kokonaan pimentää, vaan rupeaa vain sekoilemaan.. Omassa jäi sisälokasuojan etuosa ulkoantureineen "Jämin mättäille" ja lämpötilanäyttämäksi asettui -40 -> ei toimi ilmastointi. Pyssäsin pientareelle ja surrasin ulkoanturin johdot yhteen, näyttämä +50 -> ilmastointi toimi jotenkin vajaateholla muistaakseni. En saa nyt WDS:ää auki (Java), mutta siellä tuo ilmastoinnin toiminta ja raja-arvot on hyvin kuvattu.
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Ulkolämpöanturi ei estä kompuran käyntiä.. sekoittaa kyllä IHKAn toiminnan totaalisesti, säätömahdollisuudet täysillä kylmää tai täysillä kuumaa.
Höyrystimen lämpöanturi sen sijaan estää kompuran käynnin, estää höyrystimen jäätymistä.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostUlkolämpötilaanturi nimenomaan estää toiminnan, ainakin -99 vm koliysissä.Last edited by peto2; 23-05-2014, 17:22.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Ompa se monimutkaisesti toteutettu...no pitää heti maanantaina kiikuttaa tuo ilmastointihuoltoon, niin jospa se siitä käynnistyis. Kunhan nyt ei vaan vuotais heti niitä aineita pihalle.
EDIT: sattuuko joku tietämään, olisko esimerkiksi oulussa tai lähistöllä huoltoliikettä, joka olis huomenna auki =)Last edited by duunari76; 23-05-2014, 19:14.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Post
Ei estä mutta kompura lähtee päälle vasta kun laittaa pyynnin minimiin.BMW E61 530i M-Sport -05
BMW E38 740i -98 EX
BMW E53 X5 4.4 -00 EX
BMW E36 cabrio -94 EX
BMW E39 528i touring -97 EX
BMW E38 728i -97 EX
BMW E30 323tic -84 EX
BMW E39 540i 6-gang touring -98 EX
BMW E34 535i -88 EX
BMW E34 520i 2.3l -90 EX
+n.10muuta BMW:tä
Comment
-
-
Originally posted by bmwph View PostEstäähän se, koska kompura ei lähde pyörimään pakkasasteillaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Nyt tämä meniki mielenkiintoiseksi. Eli tässä ei ole vielä tehty mitään sille ilmastoinnille, mutta kylläpä sieltä kylmää puskee, kun valitsee sen "suoraan päin näköä" puhalluksen. Mutta sitten jos pistää sen nuolen ylös tai alas, niin niistä tulee pelkästään kuumaa (jota ei voi edes säätää). Automaatti ei osaa puhaltaa kylmää, eikä myöskään taida säätää puhaltimen nopeutta oikein
Automaattiasento pukkaa vissiin sitä tulikuumaa jaloille ja jääkylmää naamarille. Automaattinen kiertoilma ei kans taida pelittää, tai ainakaan silloin ei tule mistään kylmää. En ehtinyt oikein testaileen tarkemmin kaikkia eri yhdistelmiä.
Taisin saada melko paskan yksilön, ku tuntuu että tässä on vähän kaikessa sanomistaHalpahan tämä auto oli...ei tosin oo enää edes sitä.
Last edited by duunari76; 31-05-2014, 21:20. Reason: Virhe pääsi lipsahtaan + vähän lisää selostusta
Comment
-
Comment