Elikkä siis mikähä mahtaa olla 530 e39 '99 bimmerissä vika, kun startti pyörii kyllä mutta ei lähde käyntiin ku mäkistartilla tai hinaamalla, lähtee siis käyntiin mutta sammuu lähes välittömästi, ei ilmeisesti ota kierroksia kunnolla ja jos päästää kaasun pois niin sammuu. Missähän ois vika ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 käynnistys/käynnissä pysymis ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by Smidu View PostElikkä siis mikähä mahtaa olla 530 e39 '99 bimmerissä vika, kun startti pyörii kyllä mutta ei lähde käyntiin ku mäkistartilla tai hinaamalla, lähtee siis käyntiin mutta sammuu lähes välittömästi, ei ilmeisesti ota kierroksia kunnolla ja jos päästää kaasun pois niin sammuu. Missähän ois vika ?Last edited by janke; 28-05-2014, 19:59.Bmw 316 E30 -88
-
-
Originally posted by Smidu View PostVikakoodin luvussa käytetty eikä löytyny mitään :0
Ja polttoainepumppu pyörii kyllä."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Smidu View PostDiisseli vehje, mutta tankki siis miltei täynnä."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Kun kyseessä on diisseli niin sieltä löytyy siirtopumppu ja ruiskupumppu. Siirtopumppu löytyy kuskin kohdalta auton alta. Jos sillä autolla pystyy yhtään ajamaa niin katsoppa livedatasta siirtopaineet, railpaineet ja suuttimien korjausarvot. Suuttimien ohivuodotkin olisi hyvä tarkistaa. Kun se ei käy tyhjäkäyntiä niin jonkun käsityksen saa ihan vaikka vaan startilla pyörittämällä. Nuo kaikki kun on selvitetty niin on jo paljon helpompi jatkaa ongelman selvittämistä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKun kyseessä on diisseli niin sieltä löytyy siirtopumppu ja ruiskupumppu. Siirtopumppu löytyy kuskin kohdalta auton alta. Jos sillä autolla pystyy yhtään ajamaa niin katsoppa livedatasta siirtopaineet, railpaineet ja suuttimien korjausarvot. Suuttimien ohivuodotkin olisi hyvä tarkistaa. Kun se ei käy tyhjäkäyntiä niin jonkun käsityksen saa ihan vaikka vaan startilla pyörittämällä. Nuo kaikki kun on selvitetty niin on jo paljon helpompi jatkaa ongelman selvittämistä.
Joo ens viikolla menee uuestaa vikakoodin lukuu, ja siis auto lähtee hinaamal käyntii mut jos kierrokset menee alle 2 tonnin ni auto sammuu tai jos kierrokset menee yli 3,5 tonnin ni sammuu myös.
Comment
-
Comment