Originally posted by Hhenkkka
View Post
E39 ajotietokone
Collapse
X
-
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
-
-
Vielä tähän jatkoksi, mulla on vm -98, niin passaako siihen vm. 2002 mid+soitin setti(johdot jne.)?
Esim tällänen: http://www.tori.fi/pohjois-karjala/B....htm?ca=18&w=3
Comment
-
-
Originally posted by Hhenkkka View PostVielä tähän jatkoksi, mulla on vm -98, niin passaako siihen vm. 2002 mid+soitin setti(johdot jne.)?
Esim tällänen: http://www.tori.fi/pohjois-karjala/B....htm?ca=18&w=3
toki en muista minä vuonna liitintyyppi vaihtui eli jos sinulla on suorakaidepinneillä oleva liitin valmiina autossa niin sitten kaikki uudemat radiot sopiv suoraan...
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View Postjoutuu laittamaan sovitinkaapelin ja antenniadapterin, sovitinkaapeli voi olla vaikeaa löytää joten tarvitset ehkä pätkän uuden mallista piuhaa josta sitten yhdistetään vanhaan, kuvia netissä (kuvahaku bmw radio), vanhassa on pyöreät liittimet ja uudessa suorakaiteet, myös pinnijärjestys hieman poikkeaa. Mid käy suoraan jos sellainen on aikaisemminkin ollut, jos ei niin radion pistokkeelta voi haaroittaa johdot, sitten tarvitset tietysti myös midiin sopivn liittimen. Kaikkia liittimiä ja pinnejä saa merkkitiskilä uusina eikä edes kalliita ole, jollei käytettynä löydy, se että osaako merkkiliikkeen myyjä niitä etsiä on eri asia... varmin tulos on kun itse kaivaa varaosanumerot valmiiksi.
toki en muista minä vuonna liitintyyppi vaihtui eli jos sinulla on suorakaidepinneillä oleva liitin valmiina autossa niin sitten kaikki uudemat radiot sopiv suoraan...
Kunhan nyt saisi edes sen midin kiinni niin pääsisi räpläämään kellot kuntoon ja nollailemaan keskikulutuksia yms
Edit.
Onko tämä midin liitin? Niin ja eihän se tarvitse toimiakseen tuota soitinta?
Last edited by Hhenkkka; 19-01-2015, 21:42.
Comment
-
Comment