Itsellä olis E39 525tds -99 niin onkos tässä lukkoperä vai ihan kitkalukko ja minkä prossanen kitkalukko näis on jos on kitkalukko?
ASC(vai onko täs nyt tää ASC+T) niin kauna sitä tarvitsee painaa että lähtee kokonaan se luiston esto pois, eli siis onko täs auto mallis ja täl vuodel tämä systeemi kun:
Lyhyt painallus:
ABS, EBV, DBC, CBC, MSR (?), ADB ja DTC päällä. Toisin sanoen DSC ja ASC+T (ja ehkä myös jotkut muut) menevät pois päältä, ja tilalle tulee ADB ja DTC. Merkkivalo syttyy palamaan jatkuvasti.
Pitkä painallus:
ABS:ää lukuun ottamatta kaikki lyhenteet pois päältä. Mittaristoon syttyy ym. merkkivalon lisäksi jarruelektroniikan valo, jonka merkkiä/tekstiä en muista, mutta oliskohan siinä lukenut esim. EBM tai EBS?
Pitääkö tota nappia painaa 10 sec tai pitempää että se keltainen merkkivalo sytyy ja kun homma on valmis niin se sammu ja sit voi luistella kun lukkolisella peräl?
ja pitääkö sitä auton liikkuessa painaa vai pitääkö sitä painaa sillonkun auton on pysähtynyt mutta auto on käynissä?
ASC(vai onko täs nyt tää ASC+T) niin kauna sitä tarvitsee painaa että lähtee kokonaan se luiston esto pois, eli siis onko täs auto mallis ja täl vuodel tämä systeemi kun:
Lyhyt painallus:
ABS, EBV, DBC, CBC, MSR (?), ADB ja DTC päällä. Toisin sanoen DSC ja ASC+T (ja ehkä myös jotkut muut) menevät pois päältä, ja tilalle tulee ADB ja DTC. Merkkivalo syttyy palamaan jatkuvasti.
Pitkä painallus:
ABS:ää lukuun ottamatta kaikki lyhenteet pois päältä. Mittaristoon syttyy ym. merkkivalon lisäksi jarruelektroniikan valo, jonka merkkiä/tekstiä en muista, mutta oliskohan siinä lukenut esim. EBM tai EBS?
Originally posted by superb
View Post
ja pitääkö sitä auton liikkuessa painaa vai pitääkö sitä painaa sillonkun auton on pysähtynyt mutta auto on käynissä?
Comment