Auto 10/99 530dA Touring, automaatti-ilmastointi.
Niin eli sieraimet on tukittu keulasta, termari vaihdettu ja nyt -10c ulkona koneen lämmöt 88c-92c kun kierrokset pysyy alle 2000rpm. Mutta kun ajaa yli satasta ja kierrokset nousee vaikka 2200rpm niin alkaa puhaltamaan viileää. Koneen lämmöt ei muutu juurikaan, ehkä vähän laskee mutta ei alle 80c, mutta sisälle puhallettava ilma on kylmää!
Mikä tuota rakkinetta vaivaa. Koitin tutkia realista putkien kiertoa ja en keksi mikä tuota vaivaa.
Webasto on kotona sisällä ja autossa sen tilalla yhdysputki.
Normaaliajossa lämmöt nousee nopeasti ja jo 45c koneen lämmöillä automaatti-ilmastointi alkaa puhaltaa lämmintä ja kovenemassa määrin.
Eikä auta että laittaa 32c koneeseen, kylmää tulee jos vauhtia on.
Karvahattua syvemmälle ja hanskat käteen tai sit ajellaan max. 100kmh
Niin eli sieraimet on tukittu keulasta, termari vaihdettu ja nyt -10c ulkona koneen lämmöt 88c-92c kun kierrokset pysyy alle 2000rpm. Mutta kun ajaa yli satasta ja kierrokset nousee vaikka 2200rpm niin alkaa puhaltamaan viileää. Koneen lämmöt ei muutu juurikaan, ehkä vähän laskee mutta ei alle 80c, mutta sisälle puhallettava ilma on kylmää!
Mikä tuota rakkinetta vaivaa. Koitin tutkia realista putkien kiertoa ja en keksi mikä tuota vaivaa.
Webasto on kotona sisällä ja autossa sen tilalla yhdysputki.
Normaaliajossa lämmöt nousee nopeasti ja jo 45c koneen lämmöillä automaatti-ilmastointi alkaa puhaltaa lämmintä ja kovenemassa määrin.
Eikä auta että laittaa 32c koneeseen, kylmää tulee jos vauhtia on.
Karvahattua syvemmälle ja hanskat käteen tai sit ajellaan max. 100kmh
Comment