Elikä näyttää olevan vika jossain kuin alle 15L tankissa niin alkaa DDE valo palamaan ja auto sammuu kuin seinä tielle. Mikä voisi olla vikana? Railpaine anturi vaihdettu. KIIRRE olisi saada kuntoon kuin ainoa työmatka auto. Voiko olla että kuskin penkin alla oleva siirtopumppu on sökönä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Apua !!
Collapse
X
-
Originally posted by _nixu_ View PostTankin pumppu kaput, tai johto poikki tankin sisältä.
Ensiapuna pidät riittävästi ainetta tankissa, toki se risa pumppu kanttaa vaihtaa mahdollisimman nopeasti.
Mistäköhän saisi kohtuu hintasen pumpun kuin näyttää olevan aika kallis varaosa?
Comment
-
-
Kyllähän tuo selvästi on tankin pumppuu liittyvä ongelma, kun 15L kohdalla alkaa. Siirtopumppu oireilisi kokoajan. Kuten edellä sanottiin niin tarkista ne johdot, jos haluat olla varma, että pumppu on vaihtokunnossa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllähän tuo selvästi on tankin pumppuu liittyvä ongelma, kun 15L kohdalla alkaa. Siirtopumppu oireilisi kokoajan. Kuten edellä sanottiin niin tarkista ne johdot, jos haluat olla varma, että pumppu on vaihtokunnossa.
Olisi sinulla jotain hajua mistä uuden pumpun tässä hädässä saisi?
Comment
-
-
Originally posted by ErikE39 View PostSelvä homma, pitää kokeilla mittarilla mitä sanoo, mutta miltä tuo nyt kuullostaa niin olisi tuo pumppu hajalla. Pitää vielä mitata virrat niin tietää.
Olisi sinulla jotain hajua mistä uuden pumpun tässä hädässä saisi?
Kiireellä jos pitää saada niin sitten Schmiedmann, KL-varaosat, marmori jne.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Kannattaa ehdottomasti tarkistaa myös tankin vasemman ja oikean puolen välillä menevä letku. Se kun tasaa vasemman ja oikean puolen polttoainemääriä. Itellä kävi sama homma ja meno loppui kun 15 litraa oli tankissa. Se ei tarvi ku nuppineulan kokoisen reiän niin lakkaa toimimasta. Toki helpoiten sen voi varmistaa kun kattoo INPA:lla livedataa niin näkee paljonko polttoainetta on molemmilla puolilla.Vikakoodien luku ja nollaus INPA/DIS
Comment
-
Comment