Originally posted by Bmw Dreamer
View Post
39 takapyörät vinossa, mitä osia vaihdetaan?
Collapse
X
-
-
Gratzie! Onnistuuko vaihto itse perustyökaluilla vai tarviiko jotain erikosempaa?Originally posted by janke View PostToyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
Ilman kunnon ulosvetäjää turha edes yrittää.Originally posted by Attekun View PostGratzie! Onnistuuko vaihto itse perustyökaluilla vai tarviiko jotain erikosempaa?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Lainasin jonkun käyttäjän kuvaamaa härveliä.Originally posted by Attekun View PostGratzie! Onnistuuko vaihto itse perustyökaluilla vai tarviiko jotain erikosempaa?
Eli, tuollasella pitäis narinat lähteä. Itse olen aina tehnyt ulosvetäjän narinoille jostain romuista mitä sattuu nurkissa pyöriä. 
Tuossa video miten homma hoidetaan:https://www.youtube.com/watch?v=MG8jkWMsQw4Last edited by janke; 15-05-2015, 21:22.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Kiitoksia. Tuon videon tsekkasin tänään kanssa. Omalla on ajettu 200tkm eikä ole huoltokirjan mukaan alustapalikoita vaihdettu. Lisäksi renkaat on epätasaisesti kuluneet niin taitaa olla pusla/tukivarsi jumppaa tiedossaOriginally posted by janke View PostLainasin jonkun käyttäjän kuvaamaa härveliä.
Eli, tuollasella pitäis narinat lähteä. Itse olen aina tehnyt ulosvetäjän narinoille jostain romuista mitä sattuu nurkissa pyöriä. 
Tuossa video miten homma hoidetaan:https://www.youtube.com/watch?v=MG8jkWMsQw4Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
Viimeksi kun kävin konttorilla niin katsuri sanoi että puoleltaan ei e39 välyksiä löydä kun eivät tajua nostaa perää ilmaan erikseen.. Nimimerkillä parituhatta kilometriä aikaisemmin hyväksytty katsastuksessa ja todellisuudessa takana tukivarret entiset.
Comment
-
Loppukesän ja alkusyksyn aikana on nyt vaihdeltu osia.. Eka meni narinahelat vaihtoon, hommattiin ihan työkalu sitä varten. Saa vuokralle jos on tarvetta! Ja ne bumerangin malliset takavarret vaihdettiin kans. Ne sitten suoristi pyörät kulkemaan pystyasennossa. Vielä tuli listaan lisää ne etummaiset pienet tukivarret takaa. Sitten onkin kaikki vaihdettu ja _pitäis_ olla taas huolettomia kilometrejä edessä
Ypäjän hevos(voima)opisto..
ex: E34 1.8/2.0
Rakenteilla: E34 2.5/2.0/....
Kesäkulkine: E32 3.0....
Todellakin ex: E39 powered by diesel (vuotaasaatana)
Mätäne pihalle ex: E34 toukka powered by diesel vuotaasaatana 2
(Ei ikinä enää dieseleitä kiitos)
Nykyinen maanteiden toivo: E34 2.5 miss on mun jouset edition
Comment
-
Onhan nelipyöräsuuntaus tehty tuon osien vahdon jälkeen?Jos ei,niin suosittelen.Originally posted by junnuka View PostLoppukesän ja alkusyksyn aikana on nyt vaihdeltu osia.. Eka meni narinahelat vaihtoon, hommattiin ihan työkalu sitä varten. Saa vuokralle jos on tarvetta! Ja ne bumerangin malliset takavarret vaihdettiin kans. Ne sitten suoristi pyörät kulkemaan pystyasennossa. Vielä tuli listaan lisää ne etummaiset pienet tukivarret takaa. Sitten onkin kaikki vaihdettu ja _pitäis_ olla taas huolettomia kilometrejä edessä
Comment
-
Ei oo vielä. Jos ihan tarkkoja ollaan niin eilen saatiin vasta ne tukivarret vaihdettua.. Ne pienemmät saapuu huomenna ja vaihdetaan ne sitten vielä. Ens viikolla vien suunnatavaksi.Originally posted by Heguli 31 View PostOnhan nelipyöräsuuntaus tehty tuon osien vahdon jälkeen?Jos ei,niin suosittelen.
Sori.. Olisin voinut olla hieman täsmällisempi tän osien vaihto ajankohdan kanssa.. Toukka vaan on ollu pajalla tasasesti joten laitoin yleismaailmallisen kuvauksen tästä...Ypäjän hevos(voima)opisto..
ex: E34 1.8/2.0
Rakenteilla: E34 2.5/2.0/....
Kesäkulkine: E32 3.0....
Todellakin ex: E39 powered by diesel (vuotaasaatana)
Mätäne pihalle ex: E34 toukka powered by diesel vuotaasaatana 2
(Ei ikinä enää dieseleitä kiitos)
Nykyinen maanteiden toivo: E34 2.5 miss on mun jouset edition
Comment
Comment