Gratzie! Onnistuuko vaihto itse perustyökaluilla vai tarviiko jotain erikosempaa?
Lainasin jonkun käyttäjän kuvaamaa härveliä. Eli, tuollasella pitäis narinat lähteä. Itse olen aina tehnyt ulosvetäjän narinoille jostain romuista mitä sattuu nurkissa pyöriä.
Lainasin jonkun käyttäjän kuvaamaa härveliä. Eli, tuollasella pitäis narinat lähteä. Itse olen aina tehnyt ulosvetäjän narinoille jostain romuista mitä sattuu nurkissa pyöriä.
Kiitoksia. Tuon videon tsekkasin tänään kanssa. Omalla on ajettu 200tkm eikä ole huoltokirjan mukaan alustapalikoita vaihdettu. Lisäksi renkaat on epätasaisesti kuluneet niin taitaa olla pusla/tukivarsi jumppaa tiedossa
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Viimeksi kun kävin konttorilla niin katsuri sanoi että puoleltaan ei e39 välyksiä löydä kun eivät tajua nostaa perää ilmaan erikseen.. Nimimerkillä parituhatta kilometriä aikaisemmin hyväksytty katsastuksessa ja todellisuudessa takana tukivarret entiset.
Loppukesän ja alkusyksyn aikana on nyt vaihdeltu osia.. Eka meni narinahelat vaihtoon, hommattiin ihan työkalu sitä varten. Saa vuokralle jos on tarvetta! Ja ne bumerangin malliset takavarret vaihdettiin kans. Ne sitten suoristi pyörät kulkemaan pystyasennossa. Vielä tuli listaan lisää ne etummaiset pienet tukivarret takaa. Sitten onkin kaikki vaihdettu ja _pitäis_ olla taas huolettomia kilometrejä edessä
Ypäjän hevos(voima)opisto..
ex: E34 1.8/2.0
Rakenteilla: E34 2.5/2.0/....
Kesäkulkine: E32 3.0....
Todellakin ex: E39 powered by diesel (vuotaasaatana)
Mätäne pihalle ex: E34 toukka powered by diesel vuotaasaatana 2
(Ei ikinä enää dieseleitä kiitos)
Nykyinen maanteiden toivo: E34 2.5 miss on mun jouset edition
Loppukesän ja alkusyksyn aikana on nyt vaihdeltu osia.. Eka meni narinahelat vaihtoon, hommattiin ihan työkalu sitä varten. Saa vuokralle jos on tarvetta! Ja ne bumerangin malliset takavarret vaihdettiin kans. Ne sitten suoristi pyörät kulkemaan pystyasennossa. Vielä tuli listaan lisää ne etummaiset pienet tukivarret takaa. Sitten onkin kaikki vaihdettu ja _pitäis_ olla taas huolettomia kilometrejä edessä
Onhan nelipyöräsuuntaus tehty tuon osien vahdon jälkeen?Jos ei,niin suosittelen.
Onhan nelipyöräsuuntaus tehty tuon osien vahdon jälkeen?Jos ei,niin suosittelen.
Ei oo vielä. Jos ihan tarkkoja ollaan niin eilen saatiin vasta ne tukivarret vaihdettua.. Ne pienemmät saapuu huomenna ja vaihdetaan ne sitten vielä. Ens viikolla vien suunnatavaksi.
Sori.. Olisin voinut olla hieman täsmällisempi tän osien vaihto ajankohdan kanssa.. Toukka vaan on ollu pajalla tasasesti joten laitoin yleismaailmallisen kuvauksen tästä...
Last edited by junnuka; 26-10-2015, 12:37.
Reason: lisää tekstiä..
Ypäjän hevos(voima)opisto..
ex: E34 1.8/2.0
Rakenteilla: E34 2.5/2.0/....
Kesäkulkine: E32 3.0....
Todellakin ex: E39 powered by diesel (vuotaasaatana)
Mätäne pihalle ex: E34 toukka powered by diesel vuotaasaatana 2
(Ei ikinä enää dieseleitä kiitos)
Nykyinen maanteiden toivo: E34 2.5 miss on mun jouset edition
Comment