Originally posted by böntti
View Post
530d -04 lwr vika!!
Collapse
X
-
Ehtolause (3) toimii boolen logiikalla:
Code:, = OR + = AND ! = NOT
W 248 LENKRADHEIZUNG //Steering wheel heating //Lenkradheizung
LENKRADHEIZUNG on se mikä näkyy dummyssä.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Minä jo meinasin hätääntyä, että Dummy antaa suoraan varustekoodilla muutokset "avaimet käteen"Tarkenteet on kyllä tuttuja.
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Ncs expertillä voi varustelistan tai zcs:n perusteella tehdä nettodatan ja siitä fsw_psw-filun. Joskus jotkin parametrit menevät kuitenkin eri tavalla kuin oikeaa moduulia koodatessa (vaikka 100% sama varustelista), pitäisi jaksaa perehtyä että mistä tarkalleen johtuu. Dummyssä on se kahden fsw_psw:n vertailu jota voisi tämän kanssa käyttää.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
-
-
Moi!, hienoa kun jaksatte osallistua. Mullakin on tuo laaja inpapaketti, jossa on tuo ncs expert. Ncs-koneesta on näyttö rikki ja toiseen koneeseen unohdin sen asentaa, mihin laitoin tuon viewerin. Näyttää kyllä kumminkin siltä ettei minun kannata itse yrittää leikkiä tuon modulin kanssa. Tuo germaania ei ole niin hyvin hallussa. Laakkonen jätti vanhan modulin autoon mutta onko sillä väliä kun se uusikin meni samaan tilaan?!
Comment
-
-
Kyllä se ncs pitää olla että voi koodata.
Mikä moduuli siellä nyt on? Toinen niistä uusista vai alkuperäinen? Jos on jompi kumpi uusista niin sitten ok.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
Comment
-
-
Moro, Auto oli Laakkosella 2 päivää tutkinnassa tehtaan tuen kera. Ilmoittivat äsken että eivät saa lwr/xenon ohjausta toimimaan. Kaikki anturit ja moottorit ovat kunnossa ja minkään ei pitäisi estää toimintaa, mutta epäilivät jonkun muun haittaavan lwr:än toimintaa.
Mistähän voi kiikastaa jos mitään teknistä vikaa ei ole ja vanhalla modulilla ohjaus pelasi. Kokeilivat aiemmin uutta modulia ja valot toimivat ennen koodausta, mutta koodin jälkeen eivät.
Inpassa lcm puolella xenonien vertikaali-tominnon kohdalla oleva pallukka ei muutu mustaksi. Böntti kokeili aiemmin koodata hommaa, mutta sai vain pientä eloa säätöön aikaiseksi. Mitähän kannattaisi itse tutkia, esim. johtoja tai jotain muuta? Kiitos etukäteen kaikista neuvoista.
Comment
-
Comment