Announcement

Collapse
No announcement yet.

m57 startti / virrat katoaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JermuS
    BTCF Member
    • Jul 2008
    • 4213
    • Kaustinen

    #16
    Mulla oli viime talvena samoja oireita tuossa -99 530d:ssä ja syyksi paljastui löysällä oleva + kenkä. Maakaapeli kitkuttelemalla auto starttas ja - kaapeli tuli vaihdettuakin mutta sitte satuin huomaamaan et + kenkä oli jostain syystä päässyt nousemaan ylös eikä saanut kontaktia. Kengän ku paino pohjaan niin sen jälkeen on toiminut moitteitta!
    -f11 530d xDrive -12 Spacegrau
    -e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
    -Volvo S60 2.4i -04
    -LMC Munsterland LUX 495 -98

    https://www.instagram.com/jermus_h/

    Pohjanmaa - Connection

    Kaustinen connection

    Comment

    • HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10941
      • Joensuu

      #17
      Samoja kokemuksia löytyy itseltäkin. Syynä löysä akunkenkä. Eli isolla talttapäisellä meiselillä levität akunkenkää ja painat pohjaan, sitten kiristys. Sulla on näköjään väärinpäin akku siellä (akun navat pitäisi osoittaa ulospäin autosta ei kohti vararengasta), eli akun navat on väärinpäin e39:ä varten. Ei toki haittaa muuten, mutta joutuu turhaan vääntelemään akkukaapeleita, jonka seurauksena sitten tuo muovinen suoja on irronnut +kaapelista. Siinä väännellessään voi onnistua myös löysyttämään +kaapelin kartioliitoksen.
      e39 540iA E85

      Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8262
        • Järvikylä (Nakkila)

        #18
        Originally posted by HTK12 View Post
        Samoja kokemuksia löytyy itseltäkin. Syynä löysä akunkenkä. Eli isolla talttapäisellä meiselillä levität akunkenkää ja painat pohjaan, sitten kiristys. Sulla on näköjään väärinpäin akku siellä (akun navat pitäisi osoittaa ulospäin autosta ei kohti vararengasta), eli akun navat on väärinpäin e39:ä varten. Ei toki haittaa muuten, mutta joutuu turhaan vääntelemään akkukaapeleita, jonka seurauksena sitten tuo muovinen suoja on irronnut +kaapelista. Siinä väännellessään voi onnistua myös löysyttämään +kaapelin kartioliitoksen.
        Tuosta tulikin mieleeni että akku näyttää todella pieneltä ollakseen e39:ssä. Mitähän arvoja mahtaa lukea kannessa. :think
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • Clavurion
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 9157
          • Oulu

          #19
          Originally posted by peto2 View Post
          Tuosta tulikin mieleeni että akku näyttää todella pieneltä ollakseen e39:ssä. Mitähän arvoja mahtaa lukea kannessa. :think
          Trane 60037 ilmeisesti kuvan perusteella. Kyllä siinä kapasiteettia on riittävästi (110 Ah). Kuitenkin väärä akkumalli E39:iin, pitäisi olla 60038. Ongelmana tuossa lähinnä vääränkätinen napojen sijainti (akkukaapeli jää punelle, kun oikea kiinnityspaikka pitäisi olla ulkolaidan puolella) ja turhan suuri korkeus.
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

          Comment

          • songoku
            Bimmer Rookie
            • Nov 2006
            • 70

            #20
            Originally posted by Clavurion View Post
            Trane 60037 ilmeisesti kuvan perusteella. Kyllä siinä kapasiteettia on riittävästi (110 Ah). Kuitenkin väärä akkumalli E39:iin, pitäisi olla 60038. Ongelmana tuossa lähinnä vääränkätinen napojen sijainti (akkukaapeli jää punelle, kun oikea kiinnityspaikka pitäisi olla ulkolaidan puolella) ja turhan suuri korkeus.
            Niin eihän tuo ihan oikea malli ole mutta kun käy paikalleen ja kapasiteettia on niin otin sen muistaakseni halvemman hinnan perusteella. Tai sitten siinä oli vähän enemmän Ah kuin "oikeassa" mallissa.

            Rassailin noita kontaktakteja ja ei sitä vikaa nyt ole tullut esille. Että kai se sitten siitä johtuu.

            Kiitos neuvoista

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎