Täytyy varmaan ottaa tuo manuaali myös tarkasteluun, vaikka sen alkujaan blokkasin manuaalilootat oleellisimpana pois laskuista. Tää tulisi kakkosautoksi ja vähän myös harrasteluautoksikin. Ajo on satunnaista rauhallista lötköttelyä Järvenpäästä Pasilaan. Ja välillä maitokauppaan ostoksille.
Muistan kyllä entisistä E39:eistäni (528iA ja 540iA) että automaatit tosiaan söi näissä huomattavasti terävyyttä. Kun taas tuon nykyisen 2009-mallisen E61 520dA:n automaatti tuntuu tosi napakalta, eikä luisto häiritse millään tavalla.
Muistan kyllä entisistä E39:eistäni (528iA ja 540iA) että automaatit tosiaan söi näissä huomattavasti terävyyttä. Kun taas tuon nykyisen 2009-mallisen E61 520dA:n automaatti tuntuu tosi napakalta, eikä luisto häiritse millään tavalla.
uudella "korean " tai " japanin " ihmeellä kun runttaa motarilla sen 120km/h ja päälle tulee tämä levitointi ilmiö , ei tiedä missä on renkaat , eikä tiedä mitä kävis jos joutus tekee nopeen väistön , jossainhan sen on tunnuttava kun autot kevenee jatkuvasti . e39 tuntee tasantarkaan antaa infoa ns .takapuolituntuma Antruriin 
Comment