Tarvitsisi joulun jälkeen katella jotain kakkosautoa, ja kipinä suuntautuu vaihteeksi E39:n suuntaan. Suunnitelmissa joku facelift sedan kuutosbensakoneella. Ei ole koskaan tullut ajettua tuollaista 520i:tä 2,2-litraisella kuutoskoneella. Niitä vain on paljon myytävänä, joten jos sellaisella pärjäilisi, olisi valinnanvaraa huomattavasti enemmän.
Eli kuinka paljon laiskempi tuo M54-koneinen 520i on verrattuna vastaavaan 525i:hin? Käyttökuluissa tuskin on mitään eroa? Hienointahan tietysti olisi 530i, mutta niiden tarjonta on aika nihkeätä....
Entä onko näissä perstuntumalta havaittavaa eroa M52-koneiseen 523i:hin?
Onko näissä lopulta suuria luonne-eroja? Omat bensakoneet on kaikki olleet M52-pohjaisia 2,8-litraisia.
Eli kuinka paljon laiskempi tuo M54-koneinen 520i on verrattuna vastaavaan 525i:hin? Käyttökuluissa tuskin on mitään eroa? Hienointahan tietysti olisi 530i, mutta niiden tarjonta on aika nihkeätä....
Entä onko näissä perstuntumalta havaittavaa eroa M52-koneiseen 523i:hin?
Onko näissä lopulta suuria luonne-eroja? Omat bensakoneet on kaikki olleet M52-pohjaisia 2,8-litraisia.
Comment