-31 pakkasta alkuviikosta, moottorin lämmöt nousi siihen karvan yli toiseen viivaan eli n. Klo 11. Lämmintä puhalsi, mutta ei tarpeeksi lämmintä, että sisällä olisi missään vaiheessa kunnolla tarjennut. Ainakin muistelisin, että tuo aika kuumaakin ilmaa puhaltaa ettei raaski kauaa kättä pitää suulakkeen edessä jos kaikki kunnossa? Toki en tiedä kuinka tämmöisillä pakkasilla.
Webasto hurisee kokoajan, tyhjäkäynnillä putoaa hetken päästä alle sen toisen viivan.
Vaihdoin eilen egr termarin ja laitoin semmoisen solumuovin munuaisten eteen. Nyt - 22 pakkasta ja lämmöt ovat n. 11.30 eli 1/3 osa kohdassa toisen ja kolmannen viivan välistä. Eli vähän puuttuu vielä lämpöjä, myöskin webasto hurraa lähes kokoajan, eikä vieläkään sisälle tule kuumaa ilmaa sisälle että tarkenis 30min ajon jälkeen täysin kunnolla.
Lämpeääkö tuo 525d motti tämmösillä - 20 - - 30 pakkasilla edes sinne klo 12 tai karvan yli?
Vai lähenkö suosista päätermaria vaihtamaan pienen lämpö vajakin takia?
Salavalikosta en ole lämpöjä katsonut kun ei ole tiedossa kuinka sinne pääsee.
Webasto hurisee kokoajan, tyhjäkäynnillä putoaa hetken päästä alle sen toisen viivan.
Vaihdoin eilen egr termarin ja laitoin semmoisen solumuovin munuaisten eteen. Nyt - 22 pakkasta ja lämmöt ovat n. 11.30 eli 1/3 osa kohdassa toisen ja kolmannen viivan välistä. Eli vähän puuttuu vielä lämpöjä, myöskin webasto hurraa lähes kokoajan, eikä vieläkään sisälle tule kuumaa ilmaa sisälle että tarkenis 30min ajon jälkeen täysin kunnolla.
Lämpeääkö tuo 525d motti tämmösillä - 20 - - 30 pakkasilla edes sinne klo 12 tai karvan yli?
Vai lähenkö suosista päätermaria vaihtamaan pienen lämpö vajakin takia?
Salavalikosta en ole lämpöjä katsonut kun ei ole tiedossa kuinka sinne pääsee.
Comment