memebuy23buy

Bmw e39 540i jakopään remontin hinta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • makek87
    Bimmer Rookie
    • Dec 2013
    • 101
    • Helsinki

    #16
    Kyseessä siis tämä auto. Eikös näitä saa

    Comment

    • makek87
      Bimmer Rookie
      • Dec 2013
      • 101
      • Helsinki

      #17
      Kyseessä siis tämä auto...

      Comment

      • Tomba87
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 4029
        • Imatra

        #18
        Originally posted by makek87 View Post
        No ei missään nimessä ole tuon hinnan väärti. Eikös samalla rahalla saa ehjiäkin? Tai ainakin on saanut, tämän hetken markkinoista en tiedä..
        Luukku auki ja risut kyytiin

        Comment

        • makek87
          Bimmer Rookie
          • Dec 2013
          • 101
          • Helsinki

          #19
          Originally posted by makek87 View Post
          Kyseessä siis tämä auto. Eikös näitä saa
          Ei tällä hetkellä saa ehjiä tuohon rahaan. Kuten sanoin, niin en heti remontoitavaa autoa ostakaan.

          Comment

          • ritariässä
            BTCF Member
            • Jan 2006
            • 3728
            • Raisio

            #20
            Originally posted by Tomba87 View Post
            No ei missään nimessä ole tuon hinnan väärti. Eikös samalla rahalla saa ehjiäkin? Tai ainakin on saanut, tämän hetken markkinoista en tiedä..
            Kuinka moni +15 vuotias Bemari myyntihetkellä ehjä

            Comment

            • ts18056
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2010
              • 276
              • Joroinen

              #21
              Toisaalta monella tuntuu olevan se mielipide, että kunhan se on Bemari, niin siitä kannattaa maksaa täysi hinta, oli ehjä tahi ei. Tuostakin, kun hinnasta puhaltaa sen parin tonnin vikalistan pois, niin saattaa saada OK auton.
              E39 525i -01
              ex 750iL -96

              Comment

              • Scitso
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 2818
                • Kuusankoski

                #22
                On ylihintanen ite en maksanu ees ton vertaa ehjästä eikä mitään ylimääräsiä ääniä. Jos kone ääntää niin 1500 maks hinta mitä ite maksaisin.
                E34 525i Touring -96 "Iris"
                E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
                E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
                E46 328ia Sedan -98 "HOI"
                E61 530d Touring -04

                ex. E39 520ia Touring -98
                ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
                ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
                ex. E28 520i -82

                Comment

                • lj123
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2015
                  • 1215
                  • Lohja

                  #23
                  Paljonko tuo M62 eroaa S62:sta?

                  Kun sen jakopää remontin hinta tuntuu olevan osineen 4000-5000.

                  Vaikka tuo oma on unelmien auto jonka viimein sain, niin silti se on minulle lopulta vain kiva auto. Ei syöpään sairastunut lapsi.

                  Kun se mitä siihen automaattisesti ollaan tekemässä jakopään osalta kattaa suurin piirtein jokaisen osan uusimisen. Ja ei mene minun järkeen.
                  E39 M5 -99
                  F11 530d Xdrive -14

                  Comment

                  • ts18056
                    Bimmer Fanatic
                    • Sep 2010
                    • 276
                    • Joroinen

                    #24
                    Vaan kun sen teettää toisella, niin ne pelaa varman päälle, ettei tule takuuvääntöä. Siis vaihdetaan orjallisesti kaikki mitä rempassa kuuluu vaihtaa. Siitä toi hintahaitari, osat minimissään sen alta kolmesataa, ja työt päälle.
                    E39 525i -01
                    ex 750iL -96

                    Comment

                    • lj123
                      Bimmer Enthusiast
                      • Nov 2015
                      • 1215
                      • Lohja

                      #25
                      Originally posted by ts18056 View Post
                      Vaan kun sen teettää toisella, niin ne pelaa varman päälle, ettei tule takuuvääntöä. Siis vaihdetaan orjallisesti kaikki mitä rempassa kuuluu vaihtaa. Siitä toi hintahaitari, osat minimissään sen alta kolmesataa, ja työt päälle.
                      Niinpä, se täydellinen S62 osalista taisi olla jo n. 3500.

                      Eli pitäisi jossain saada sovittua vailla kirjallisesti, että tietoisesti vaihdetaan vain tietyt osat.
                      E39 M5 -99
                      F11 530d Xdrive -14

                      Comment

                      • jannmann
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 5856
                        • Joccis City

                        #26
                        Originally posted by lj123 View Post
                        Paljonko tuo M62 eroaa S62:sta?

                        Kun sen jakopää remontin hinta tuntuu olevan osineen 4000-5000.

                        Vaikka tuo oma on unelmien auto jonka viimein sain, niin silti se on minulle lopulta vain kiva auto. Ei syöpään sairastunut lapsi.

                        Kun se mitä siihen automaattisesti ollaan tekemässä jakopään osalta kattaa suurin piirtein jokaisen osan uusimisen. Ja ei mene minun järkeen.
                        Sitten ei kannata tehdä mitään. Saattaa hyvinkin kestää sen pari vuotta mitä ajat sillä korjaamatta ja myyt sit pois.

                        Jos jotain hyvää tässä foorumissa, niin tietääpähän keneltä ei ainakaan kannata autoa ostaa. Kun jakopäähänkin vaihdettaisiin vain pelkkä rikkinäinen laahain uuteen. Kasattais vielä varmaan vanhoilla tiivisteilläkin..

                        ..

                        Kyllähän joka korjaamo tollasen suostuu tekemään kunhan asiasta laaditaan sitova lakimiehen vahvistama paperi, ettei seuraavalla viikolla esim. Ketjun katkeamisesta johtuva täystuho mene korjaajan piikkiin. Se kun taatusti sillon remontin teettäjän mielestä yllättäen kuuluukin korjaajalle vaikka ensin itse olisi sanonut ettei vaihdeta kuin laahain..

                        Veivin laakeritkin s62 kohdalla, miks vaihtaa kaikki, jos vaihtais vaan sen missä välys on yli rajan. Ja siihenkin vaan toisen liuskan kun sillä jo välys tulee tehtaan toleransseihin.

                        Onhan se vittumaista kun pitää budjetissa taiteilla kahden asian välillä.. Huollettu täysin toimiva moottori(3500-5000€ s62/1000-2500€m62) vai ne 3 osaiset huulivanteet... Hmm kumman laitttas? Ehdottomasti huulivanteet koska ne näkyy kylällä ja foorumin kuvissa.

                        Vai ostaako pojat renkaitakin vain yks kerrallaan? Eihän niitä kaikkia kannata vaihtaa jos kolmessa on vielä pintaa yli sakkorajan. Yhtä kerrallaan vaan alle?
                        Toihan on täysin sama asia.

                        Sori tää avautuminen, mut en vaan ymmärrä.
                        Last edited by jannmann; 13-03-2016, 02:05.
                        Aprilia RSV4

                        Comment

                        • lj123
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2015
                          • 1215
                          • Lohja

                          #27
                          Originally posted by jannmann View Post
                          Sitten ei kannata tehdä mitään. Saattaa hyvinkin kestää sen pari vuotta mitä ajat sillä korjaamatta ja myyt sit pois.

                          Jos jotain hyvää tässä foorumissa, niin tietääpähän keneltä ei ainakaan kannata autoa ostaa. Kun jakopäähänkin vaihdettaisiin vain pelkkä rikkinäinen laahain uuteen. Kasattais vielä varmaan vanhoilla tiivisteilläkin..

                          ..

                          Kyllähän joka korjaamo tollasen suostuu tekemään kunhan asiasta laaditaan sitova lakimiehen vahvistama paperi, ettei seuraavalla viikolla esim. Ketjun katkeamisesta johtuva täystuho mene korjaajan piikkiin. Se kun taatusti sillon remontin teettäjän mielestä yllättäen kuuluukin korjaajalle vaikka ensin itse olisi sanonut ettei vaihdeta kuin laahain..

                          Veivin laakeritkin s62 kohdalla, miks vaihtaa kaikki, jos vaihtais vaan sen missä välys on yli rajan. Ja siihenkin vaan toisen liuskan kun sillä jo välys tulee tehtaan toleransseihin.

                          Onhan se vittumaista kun pitää budjetissa taiteilla kahden asian välillä.. Huollettu täysin toimiva moottori(3500-5000€ s62/1000-2500€m62) vai ne 3 osaiset huulivanteet... Hmm kumman laitttas? Ehdottomasti huulivanteet koska ne näkyy kylällä ja foorumin kuvissa.

                          Vai ostaako pojat renkaitakin vain yks kerrallaan? Eihän niitä kaikkia kannata vaihtaa jos kolmessa on vielä pintaa yli sakkorajan. Yhtä kerrallaan vaan alle?
                          Toihan on täysin sama asia.

                          Sori tää avautuminen, mut en vaan ymmärrä.
                          No mun autoon ei ikinä huulivanteita tule. Jos sillä vitunkaan väliä on, niin omaan makuun tähän mennessä aina merkin omat vanteet on sopineet joka autoon ulkonäöllisesti paremmin kuin mikään ulkopuolisen valmistama.

                          Itsellä on myös ollut tapana pitää tallessa kuitit ym. autoon teetetyistä remonteista niin, että ostaja voi itse katsoa mitä osaa sinne autoon on laitettu. Ei tarvitse kysellä pitkin foorumia, että "onko kellään lisätietoa nettiatuon linkin autosta, että onko mällätty, onko takapenkillä nussittu, tai etupenkillä kaivettu nenää ja onko joku tietoinen että eihän sitä ole käytetty koskaan harjapesussa?"

                          Mutta jos vielä palaa ihan aiheeseen, niin kysehän ei nyt ollut ihan siitä, että vaihdetaan yksi osa tai kaikki. Edelleen haastan näkemystä siitä, että miksi ei riitä vain kuluneet osat, koska se edelleen ei taas minun järkeeni mene millään, että varmuuden vuoksi vaihdetaan kaikki.

                          Mulla ainakin on tapana kuitenkin miettiä, että se 5000 on järkevämpää sijoittaa vaikka asuntolainan lyhennykseen, kuin autoon, jos sen verran ylimääräistä löytyy. Mutta tää taitaa olla väärä foorumi tuollaiselle näkemykselle.
                          E39 M5 -99
                          F11 530d Xdrive -14

                          Comment

                          • WSE1
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2006
                            • 3242
                            • Suomusjärvi

                            #28
                            Originally posted by lj123 View Post
                            Niinpä, se täydellinen S62 osalista taisi olla jo n. 3500.

                            Eli pitäisi jossain saada sovittua vailla kirjallisesti, että tietoisesti vaihdetaan vain tietyt osat.
                            Jos osien hankintaan laittaa vähän aikaa ja paneutumista niin ei nyt ihan tuommoisia summia mene.

                            Comment

                            • HTK12
                              BTCF Member
                              • Jul 2011
                              • 10946
                              • Joensuu

                              #29
                              M5 tapaista autoa ei mielestäni kannata kyllä hankkia, jos remppojen hinnat hirvittää.. Seuraavaksi sitten KK-laakerit..
                              e39 540iA E85

                              Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                              Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                              Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                              Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                              INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                              Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                              Comment

                              • EPDM
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2005
                                • 4624
                                • Lahti.

                                #30
                                tai avaimet käteen uusi moottori sisäänrakenettu

                                Viviendo en Lahiti
                                BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                                Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                                Vw Corrado vr6

                                Comment

                                Working...
                                X