Kyseessä siis tämä auto. Eikös näitä saa
Bmw e39 540i jakopään remontin hinta.
Collapse
X
-
Originally posted by makek87 View PostKyseessä siis tämä auto...
http://m.nettiauto.com/bmw/540/77504...t=3&vifNav=Y#1Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
On ylihintanen ite en maksanu ees ton vertaa ehjästä eikä mitään ylimääräsiä ääniä. Jos kone ääntää niin 1500 maks hinta mitä ite maksaisin.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Paljonko tuo M62 eroaa S62:sta?
Kun sen jakopää remontin hinta tuntuu olevan osineen 4000-5000.
Vaikka tuo oma on unelmien auto jonka viimein sain, niin silti se on minulle lopulta vain kiva auto. Ei syöpään sairastunut lapsi.
Kun se mitä siihen automaattisesti ollaan tekemässä jakopään osalta kattaa suurin piirtein jokaisen osan uusimisen. Ja ei mene minun järkeen.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by ts18056 View PostVaan kun sen teettää toisella, niin ne pelaa varman päälle, ettei tule takuuvääntöä. Siis vaihdetaan orjallisesti kaikki mitä rempassa kuuluu vaihtaa. Siitä toi hintahaitari, osat minimissään sen alta kolmesataa, ja työt päälle.
Eli pitäisi jossain saada sovittua vailla kirjallisesti, että tietoisesti vaihdetaan vain tietyt osat.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostPaljonko tuo M62 eroaa S62:sta?
Kun sen jakopää remontin hinta tuntuu olevan osineen 4000-5000.
Vaikka tuo oma on unelmien auto jonka viimein sain, niin silti se on minulle lopulta vain kiva auto. Ei syöpään sairastunut lapsi.
Kun se mitä siihen automaattisesti ollaan tekemässä jakopään osalta kattaa suurin piirtein jokaisen osan uusimisen. Ja ei mene minun järkeen.
Jos jotain hyvää tässä foorumissa, niin tietääpähän keneltä ei ainakaan kannata autoa ostaa. Kun jakopäähänkin vaihdettaisiin vain pelkkä rikkinäinen laahain uuteen. Kasattais vielä varmaan vanhoilla tiivisteilläkin..
..
Kyllähän joka korjaamo tollasen suostuu tekemään kunhan asiasta laaditaan sitova lakimiehen vahvistama paperi, ettei seuraavalla viikolla esim. Ketjun katkeamisesta johtuva täystuho mene korjaajan piikkiin. Se kun taatusti sillon remontin teettäjän mielestä yllättäen kuuluukin korjaajalle vaikka ensin itse olisi sanonut ettei vaihdeta kuin laahain..
Veivin laakeritkin s62 kohdalla, miks vaihtaa kaikki, jos vaihtais vaan sen missä välys on yli rajan. Ja siihenkin vaan toisen liuskan kun sillä jo välys tulee tehtaan toleransseihin.
Onhan se vittumaista kun pitää budjetissa taiteilla kahden asian välillä.. Huollettu täysin toimiva moottori(3500-5000€ s62/1000-2500€m62) vai ne 3 osaiset huulivanteet... Hmm kumman laitttas? Ehdottomasti huulivanteet koska ne näkyy kylällä ja foorumin kuvissa.
Vai ostaako pojat renkaitakin vain yks kerrallaan? Eihän niitä kaikkia kannata vaihtaa jos kolmessa on vielä pintaa yli sakkorajan. Yhtä kerrallaan vaan alle?
Toihan on täysin sama asia.
Sori tää avautuminen, mut en vaan ymmärrä.Last edited by jannmann; 13-03-2016, 02:05.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostSitten ei kannata tehdä mitään. Saattaa hyvinkin kestää sen pari vuotta mitä ajat sillä korjaamatta ja myyt sit pois.
Jos jotain hyvää tässä foorumissa, niin tietääpähän keneltä ei ainakaan kannata autoa ostaa. Kun jakopäähänkin vaihdettaisiin vain pelkkä rikkinäinen laahain uuteen. Kasattais vielä varmaan vanhoilla tiivisteilläkin..
..
Kyllähän joka korjaamo tollasen suostuu tekemään kunhan asiasta laaditaan sitova lakimiehen vahvistama paperi, ettei seuraavalla viikolla esim. Ketjun katkeamisesta johtuva täystuho mene korjaajan piikkiin. Se kun taatusti sillon remontin teettäjän mielestä yllättäen kuuluukin korjaajalle vaikka ensin itse olisi sanonut ettei vaihdeta kuin laahain..
Veivin laakeritkin s62 kohdalla, miks vaihtaa kaikki, jos vaihtais vaan sen missä välys on yli rajan. Ja siihenkin vaan toisen liuskan kun sillä jo välys tulee tehtaan toleransseihin.
Onhan se vittumaista kun pitää budjetissa taiteilla kahden asian välillä.. Huollettu täysin toimiva moottori(3500-5000€ s62/1000-2500€m62) vai ne 3 osaiset huulivanteet... Hmm kumman laitttas? Ehdottomasti huulivanteet koska ne näkyy kylällä ja foorumin kuvissa.
Vai ostaako pojat renkaitakin vain yks kerrallaan? Eihän niitä kaikkia kannata vaihtaa jos kolmessa on vielä pintaa yli sakkorajan. Yhtä kerrallaan vaan alle?
Toihan on täysin sama asia.
Sori tää avautuminen, mut en vaan ymmärrä.
Itsellä on myös ollut tapana pitää tallessa kuitit ym. autoon teetetyistä remonteista niin, että ostaja voi itse katsoa mitä osaa sinne autoon on laitettu. Ei tarvitse kysellä pitkin foorumia, että "onko kellään lisätietoa nettiatuon linkin autosta, että onko mällätty, onko takapenkillä nussittu, tai etupenkillä kaivettu nenää ja onko joku tietoinen että eihän sitä ole käytetty koskaan harjapesussa?"
Mutta jos vielä palaa ihan aiheeseen, niin kysehän ei nyt ollut ihan siitä, että vaihdetaan yksi osa tai kaikki. Edelleen haastan näkemystä siitä, että miksi ei riitä vain kuluneet osat, koska se edelleen ei taas minun järkeeni mene millään, että varmuuden vuoksi vaihdetaan kaikki.
Mulla ainakin on tapana kuitenkin miettiä, että se 5000 on järkevämpää sijoittaa vaikka asuntolainan lyhennykseen, kuin autoon, jos sen verran ylimääräistä löytyy. Mutta tää taitaa olla väärä foorumi tuollaiselle näkemykselle.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostNiinpä, se täydellinen S62 osalista taisi olla jo n. 3500.
Eli pitäisi jossain saada sovittua vailla kirjallisesti, että tietoisesti vaihdetaan vain tietyt osat.
Comment
-
-
M5 tapaista autoa ei mielestäni kannata kyllä hankkia, jos remppojen hinnat hirvittää.. Seuraavaksi sitten KK-laakerit..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment