kun ajaa D asennos ni joskus syttyy tauluu myöskin S kirjain vaikka keppiin ei oo koskettu, onko siihen joku anturi jossain ? mikrokytkin tai joku sellainen, joku osa nr tai kuva? yhtää en tiedä mitä kysyä purkuautosta...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 2003 bm54/aux
Collapse
X
-
Joo, 16:9 on siin ja eilen kokeilin niitäki ni ei vaikuuttanut mitenkää, akkukengän irrotus toi suomipopin takas, ennen sitä kaikki kanavat suhisee. Tänne kirjoitan viimekädessä yleensä, kakkki google systeemit on kokeiltu
Ebays näyttäis olevan useita erillaisia antenni vahvistimia kohtuu hinta, kuinka herkästi ne menee huonoks ?Last edited by Simpel; 12-03-2016, 18:29.
Comment
-
-
Radiohan sulla on takakontissa. Edessä on vaan näyttö. Tarkasta takakontin pohjalta muovien alta radion liittimet. Joskus tuppaa pääsemään kosteutta sinne. Antenni vahvistimia on kans joskus tarvinnu vaihdella.E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Scitso View PostRadiohan sulla on takakontissa. Edessä on vaan näyttö. Tarkasta takakontin pohjalta muovien alta radion liittimet. Joskus tuppaa pääsemään kosteutta sinne. Antenni vahvistimia on kans joskus tarvinnu vaihdella.Last edited by Simpel; 12-03-2016, 19:29.
Comment
-
-
Tarviit jonkun johtavan liiman, itse olen käyttänyt Eccobond tuotetta kun töiden kautta jää vanhaks. esim tällästä http://rwd-toys.fi/s%C3%A4hk%C3%B6%C...a-liima-he6106.E34 525i Touring -96 "Iris"
E61 530d Touring -04
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Scitso View PostTarviit jonkun johtavan liiman, itse olen käyttänyt Eccobond tuotetta kun töiden kautta jää vanhaks. esim tällästä http://rwd-toys.fi/s%C3%A4hk%C3%B6%C...a-liima-he6106.
Onko sulla tietoo jos imusarjan läpät on poistettu mutta akseli on edelleen sielä ja EGR ei ole tukittu ni, pitääkö tukkia/akselit poistaa vai voiko tollasena jatkaa?Last edited by Simpel; 13-03-2016, 16:12.
Comment
-
-
Originally posted by Simpel View PostPistin tilaukseen, kiitos!
Onko sulla tietoo jos imusarjan läpät on poistettu mutta akseli on edelleen sielä ja EGR ei ole tukittu ni, pitääkö tukkia/akselit poistaa vai voiko tollasena jatkaa?
Comment
-
-
Originally posted by Tomson View PostEi se akseli siellä itessään haittaa mitään, kuhan on vaan jätetty. Ja tukkia voi jos vain haluaa, itsellä tämä operaatio edessä ens viikolla :think
3 tällast pääsi karkuun eikä löydy millään, tiedä sitte oliko ne edes siinä ...http://bemariosat.fi/index.php?id_pr...duct&id_lang=2
Comment
-
-
Originally posted by Simpel View Postjees, mä otan ne kaikki pois sieltä kun kerta auki on....
3 tällast pääsi karkuun eikä löydy millään, tiedä sitte oliko ne edes siinä ...http://bemariosat.fi/index.php?id_pr...duct&id_lang=2
Noi mä oon yleensä suosiolla ottanut hemmettiin, jokaisen. Paskiaiset aina tippumassa, ei paljoa innosta lotota minne menee.
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostNoi mä oon yleensä suosiolla ottanut hemmettiin, jokaisen. Paskiaiset aina tippumassa, ei paljoa innosta lotota minne menee.
Comment
-
-
tuo imusarjan tiivistys on todella tärkeä, yhden olen nähnyt missä kaikki hilut oli heitetty pois ja huonosti tiivistetty. Uudelleen tiivistettiin ja alko tulla tehojakin takasin.E34 525i Touring -96 "Iris"
E61 530d Touring -04
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa81 View PostKun ottaa tuon nro 3 muovin pois (en tiedä mikä sen nimi on, mutta on siinä tulipellin edessä, raitisilmakoteloiden välissä), niin imusarjan saa nätisti paikalleen myös noiden renkuloiden kanssa. Olettaisin että tuo back up - ring on aika oleellinen osa imusarjan tiivistystä. En tiedä miten imusarja käyttäytyy lämpölaajenemisen yms kanssa, mutten minä ainakaan noita jättäisi pois.Last edited by Simpel; 14-03-2016, 11:13.
Comment
-
-
Originally posted by Simpel View Postvarmaan kuitenki tarkoitti niitä akseleita mitkä oli jätetty imusarjaan, läpät tosin oli otettu pois...multa hävis 3 noita rinkuloita sieltä pulttien alta, eikä löydy millään...tänää tarkistan kameran kanssa että ei vain ole reikää tippunut.. en ole varma että oliko siinä niitä edes, mä laitan ne kyllä kaikki, yritin etsiä koneen päältä ja alta ja kaikkialta ni en yhtäkään löydä, tuskin kuitenki sinne moottoriin tippunut, 3 samaa aikaa...
Comment
-
Comment