Originally posted by Moonshine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 Automaatti ilmastointi, ongelma vai ominaisuus
Collapse
X
-
Originally posted by Hartza´s garageNo niin, käytin ton ilmastoinnin ohjauspaneelin irti ja diagnoosi oli: ei se
PRKL:EEN tuuletin pyöri. Onko kukaan vaihtanut pelkkää pelkkää ropellia? Mistä sellasen sais ja onko ohjeita olemassa?Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Ei puhallus ole kytketty automatiikkaan,vaan sen voi itse säätää tarvittaessa,
uudemmissa on nappula tuplapuhallukseen,ja keskellä olevat nappulat pitää
tosiaan säätää käsin erilailla kesä talvi punainen sininen,minäkin luulin sen olevan rikki mut jos säätää ne nappulat oikeen niin kyllä automatiikka toimii jopa takanakin.Lämpötilan anturi missä?uusimmissa E-39:ssa restvarm nappula on
muutettu tehopuhallus nappulalla.Nyt tietenkin joku sanoo että olen täysin väärässä mutta niin se ainakintoimii minulla.Navissa saa säädetty erikseen
Webaston käynnistys ja puhallinjäähdytys kellolla.
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigSearchilla löytyy sekä paikka mistä propellin voi ostaa, että ohjeista tietoa. Multa saat E38:n paneeliin pdf-ohjeet, joita voit soveltaa. Jos oikein muistan, niin firma, joka ropelleja myy oli ziehl ebm oy.E39 528i vm. -96
Comment
-
-
Mulla tekee sillee että puhallinnopeus voi mennä täysille ja sit se taas käy pienellä, tota se toistaa useemman kerran ja sit se asettuu. näytön mukaan puhallinnopeus ei muutu ja on ihan sama onko automatiikka päällä vai ei.
osaako kukaan sanoo mikä mättää??
auto on e46 323
kiitos330daT M-Sport II -02 170kw/520nm
Comment
-
-
Autom.ilmastointi ei toimi
Lueskelin näitä vahoja juttuja ja täällä muutamalla näytti olevan sama vika kuin mulla eli kun automaatti-ilmastointi on päällä jäähdytys ei toimi automaattisesti vaan pyörii koko ajan samalla nopeudella, vaikka kuinka kuuma olisi.Manuaalisesti kun säätää ilmastointi toimii täydellisesti.
Auto on 528 -96 e39.
Siilin vaihdoin, mutta ei auttanut. Lisäksi ilmastointi on muuten huollettu korjaamolla ja uudet aineet lisätty. Samalla luettiin jo toistamiseen vikakoodi, joka näytti, että kaikki pitäisi olla autossa ok.
Olisiko jollain vinkkiä, missä vika voisi olla?
Comment
-
-
Originally posted by RusinaLueskelin näitä vahoja juttuja ja täällä muutamalla näytti olevan sama vika kuin mulla eli kun automaatti-ilmastointi on päällä jäähdytys ei toimi automaattisesti vaan pyörii koko ajan samalla nopeudella, vaikka kuinka kuuma olisi.Manuaalisesti kun säätää ilmastointi toimii täydellisesti.
Auto on 528 -96 e39.
Siilin vaihdoin, mutta ei auttanut. Lisäksi ilmastointi on muuten huollettu korjaamolla ja uudet aineet lisätty. Samalla luettiin jo toistamiseen vikakoodi, joka näytti, että kaikki pitäisi olla autossa ok.
Olisiko jollain vinkkiä, missä vika voisi olla?"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
On varmasti päällä.
Vaihdatin korjaamolla uudet aineet ilmastointiin ja samalla luettiin vikakoodi,
jos siitä olisi ollut apua, mutta kun ei. Vähän sitä ongelmaa siinä tutkittiin, mutta en viitsinyt vielä jättää autoa sinne korjattavaksi, kun rahat on vähän tiukalla. Ajattelin ensin itse pähkäillä asiaa, vaikka aika umpikujassa tässä ollaan.
Comment
-
-
Originally posted by RusinaLueskelin näitä vahoja juttuja ja täällä muutamalla näytti olevan sama vika kuin mulla eli kun automaatti-ilmastointi on päällä jäähdytys ei toimi automaattisesti vaan pyörii koko ajan samalla nopeudella, vaikka kuinka kuuma olisi.Manuaalisesti kun säätää ilmastointi toimii täydellisesti.
Auto on 528 -96 e39.
Olisiko jollain vinkkiä, missä vika voisi olla?Nykyinen: W204 220 CDI T
Ex:
Octavia RS
E39 523
E30 324
E30 316
Comment
-
Comment