Originally posted by Clavurion
View Post
e39 530d imusarjan letku pamahtaa
Collapse
X
-
Originally posted by waltterio View Postmistäs tuo turbon ohjaus löytyy tai siis mikä se on
pitää kyllä varmaan viimeistään viikonloppuna avata tie turbolle ja katsoa miltä näyttää :think
Sieltä saa äkkiä tietoa jos on yliahtoa tms.
Comment
-
-
Originally posted by waltterio View Postonko jotain paikkaa mitä suosittelisitte uusimaalla?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by waltterio View Posten ole vielä ehtinyt dataa katseleen mutta laitan tänne nyt sen että tuntuisi että tehot ovat kadoksissa vain ennen kuin saa noin 3000 kierosta että voisiko olla jotain vikaa turbon siipien ohjauksen alipainepuolella :think
Itseltä halkesi letku ja lähti irti alipainevaraajalta. Käytös tuolloin oli juurikin kuvatun kaltaista.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostHyvinkin mahdollista.
Itseltä halkesi letku ja lähti irti alipainevaraajalta. Käytös tuolloin oli juurikin kuvatun kaltaista.Last edited by MOH85; 19-08-2016, 23:58.e39 530dA 1999.
Comment
-
-
Originally posted by waltterio View PostNyt saatiin turbon puoli kuntoon toimi noin 60km jonka jälkeen alkoi pätkiminen mitä on tehnyt ennemminkin mutta kun ottaa railepaine anturin päästä piuhan irti niin ei pätki mutta tehot katoaa mitäs tämä nyt niinkuin tarkoittaa? :thinkE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment