Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 528ia omituinen häiriö käynnissä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spekkeli
    Newbiemmer
    • Nov 2016
    • 5
    • imatra

    #16
    nojoo, uskoisin että sama mies kyseessä ainakin nimimerkistä päätellen se eka kylmäkäynnistys on kelistä riippuen vähä niin ja näin että miten toimii. lohkolämppärin kautta ihmeen hyvin..
    välillä puputellessaan antaa vähän niinkuin steariinin käryn kabiiniin silloin tällöin, en tiedä ootko ajatellut.
    koitahan saada se käymään kunnolla, ihmeen hyvä vehe se noin niinkuin muuten on.
    mitsukin sai uutta ruttua jo heti ekana iltana, tällä kertaa metsäkauriista, vittu xD
    nykyset e39 528ia, mitsubishi galant stw ja pari imprezaa.

    entiset bemarit: e30 318i, e36 316i, e36 318i, e28 518i, e34 520ia, e34 525i 24v, e34 520i 24v, e34 525i 24v, e34 535i m-sport, e34 525ia touring, e32 730ia, e32 735ia, e39 523i, e36 328ia touring, 528ia touring.

    ja sit on muita merkkejä ollut reilu 200kpl

    Comment

    • Pöndeix
      Newbiemmer
      • Dec 2016
      • 5
      • Finland

      #17
      Ai hitto, käviks mitään? Oliko ees sama puoli? Jos oli jo peura, nyt metsäkauris niin seuraavaks on sit hirvi

      Comment

      • spekkeli
        Newbiemmer
        • Nov 2016
        • 5
        • imatra

        #18
        Originally posted by Pöndeix View Post
        Ai hitto, käviks mitään? Oliko ees sama puoli? Jos oli jo peura, nyt metsäkauris niin seuraavaks on sit hirvi
        sama puoli ja etulokari meni aika reilusti enemmä lommoille, tosin sen sai aika hyvin oiottua. ei perkele enää hirven kanssa viittis kohdata, pienet traumat edellisest hirvestä vieläki
        nykyset e39 528ia, mitsubishi galant stw ja pari imprezaa.

        entiset bemarit: e30 318i, e36 316i, e36 318i, e28 518i, e34 520ia, e34 525i 24v, e34 520i 24v, e34 525i 24v, e34 535i m-sport, e34 525ia touring, e32 730ia, e32 735ia, e39 523i, e36 328ia touring, 528ia touring.

        ja sit on muita merkkejä ollut reilu 200kpl

        Comment

        • MikaSS
          BTCF Member
          • Sep 2010
          • 202
          • Kokkola

          #19
          Oliko vika huohottimessa? Itsellä tosiaan vastaavat oireet ja eilen illalla kokeilin starttisprayta suihkia konehuoneeseen jotta löytyisi vuoto. Pahasti vaikuttais siltä että ainakin imusarjan tiivisteille kun suihkutteli niin kierroksissa tapahtui muutosta. Voihan se olla että tiiviteet kovettunu ku autolla 412tkm jo rullattu
          nyk. E60 523iA LCI M-sport & kakkosauto E34 520i -89
          Ex: E34 525i M-Tech, E36 316i, E39 523iA touring, E39 528iA, E39 520i

          Comment

          • Byge
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2013
            • 249
            • Oulu

            #20
            Ääni separaattorille. Kylmänä ei pysynyt käynnissä ja muutenkin tyhjäkäynti oli ryskyttävää. Pilottia suihki imusarjan alle niin kierrokset nousi. Saksan ebaysta uusi separaattori letkuineen auttoi asiaan, oli vaan hankala vaihtaa ilman imusarjan irroittamista mutta tulipahan todistettua mahdolliseksi.
            Nykyiset:
            520i

            Entiset:
            316i
            520i

            Comment

            • Jax_KiBez
              BTCF Member
              • Jan 2010
              • 2061
              • Pirkanmaa

              #21
              Originally posted by Byge View Post
              Ääni separaattorille. Kylmänä ei pysynyt käynnissä ja muutenkin tyhjäkäynti oli ryskyttävää. Pilottia suihki imusarjan alle niin kierrokset nousi. Saksan ebaysta uusi separaattori letkuineen auttoi asiaan, oli vaan hankala vaihtaa ilman imusarjan irroittamista mutta tulipahan todistettua mahdolliseksi.
              Tietenkin riippuu kuinka tekee, mun mielestä suhteellisen helppo vaihtaa ilman imusarjan irroitusta, toki pitää omata hermot että jaksaa pyöritellä sen imusarjan alta johtoja irrotellen sitä mukaa kun ovat tiellä. Kun purkaa kaiken luistoneston kaasuläppään asti imupuolesta niin onnistuu kyllä, letkut sitten sormikopelolla.
              Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
              Youtube-kanavani (Jax_KiBez)

              _____________________________________
              Nykykalusto: F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu
              Tästä mun kaluston showroomiin
              Entisiä Bemareita 30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.

              Comment

              • janke
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2010
                • 3667
                • seinäjoki

                #22
                Originally posted by Jax_KiBez View Post
                Tietenkin riippuu kuinka tekee, mun mielestä suhteellisen helppo vaihtaa ilman imusarjan irroitusta, toki pitää omata hermot että jaksaa pyöritellä sen imusarjan alta johtoja irrotellen sitä mukaa kun ovat tiellä. Kun purkaa kaiken luistoneston kaasuläppään asti imupuolesta niin onnistuu kyllä, letkut sitten sormikopelolla.
                Noin minäkin olen aina tehnyt. Purkaa vaan ilamputsarikotelon ja muut romppeet kaasuläpälle asti, niin saa samalla puhdistettua myös icv:n ja saa muutenkin tarkistettua kaikki imuvuotoihin vaikuttavat putket käsissä. Monesti on tullut vastaan, että separaattori ja icv eivät ole olleet kunnolla kiinni imusarjassa ja soppa on siten valmis.
                Bmw 316 E30 -88

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎