Onko kellään faktaa tai pohdintoja, että pystyykö kolmeysin luistoneston osittain poistamaan ohjelmallisesti tai mekaanisesti? Mielessä aihe ollut jo vuosia, mutta nyt nykyisen ratarässin kohdalla jäänyt häiritsemään kun avoimella perällä sisempi rengas tahtoo jauhaa tyhjää mutkissa, lukkoperä kemppinä eikä LSD-yksikkönä ole vaihtoehto.
Koska auton oma järjestelmä osaa jarruttaa sutivaa pyörää niin tahtoisin tätä hyödyntää, mutta pitäisi saada poiskytkettyä ASC-kaasuläpän toiminta, ilman että sutivan pyörän jarrutus poistuu käytöstä.
Ideoita, faktoja tai ehdotuksia?
Koska auton oma järjestelmä osaa jarruttaa sutivaa pyörää niin tahtoisin tätä hyödyntää, mutta pitäisi saada poiskytkettyä ASC-kaasuläpän toiminta, ilman että sutivan pyörän jarrutus poistuu käytöstä.
Ideoita, faktoja tai ehdotuksia?

Comment