Käytin auton vikakoodin luvussa kun auto sammuu moottorin lämmitessä tietyn lämpötilan yli. Vikadiagnoosin tuloksena oli, että sammumiseen liittyvä vika on "ruiskutuspumpun kiertokulmatunnistin oikosulussa" --> autoliikkeen mielestä se korjaantuun vaihtamalla ruiskutuspumppu ja ohjainyksikkö, mutta tuo on aika kallis harjoitus 500tkm ajettuun autoon. Katsoin räjäytyskuvia tuosta autosta ja kävin miettimään riittäisikö vähäisempi korjaaminen / voisiko vika korjaantua pelkästään tunnistimen vaihdolla? Tästä pidemmälle en osannut louhia osia, olisiko tarve siis vaihtaa DDE control unit vai joku muu tunnistin / lähetin?
(VIN: GU47880 --> http://www.realoem.com/bmw/enUS/part...BMW-520d&mg=13)
Kiitti vinkeistä.
(VIN: GU47880 --> http://www.realoem.com/bmw/enUS/part...BMW-520d&mg=13)
Kiitti vinkeistä.
Comment