Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorin merkkivalo syttyi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

    #46
    Originally posted by Baijerilainen525 View Post
    No nyt tuo ei lähe käyntiin ollenkaan. Tupsuttaa vaan ja yrittää mutta ei käynnisty.
    Vikakoodia antaa edelleen 3 sylinterille nyt polttoaineen syöttöön. Eli ruiskusuutin sökö?
    Voiko tuo yhen sylinterin pelistä puuttuminen vaikuttaa siihen ettei lähe käyntiin? 2 päivää sitten käynnistyi vielä..
    Ei johdu siitä, kyllä lähtee viidelläkin käyntiin. Saako bensaa? Eli mittaa bensanpaineet kiskolta. Kipinä?
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • Baijerilainen525
      Bimmer Rookie
      • Nov 2017
      • 107
      • Lieksa

      #47
      Minkäslaiset vermeet tarttee noihin mittauksiin?
      Voiko olla se liimaventtiili kyseessä? Lueskelin juttua siitä...

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10949
        • Joensuu

        #48
        Originally posted by Baijerilainen525 View Post
        Minkäslaiset vermeet tarttee noihin mittauksiin?
        Voiko olla se liimaventtiili kyseessä? Lueskelin juttua siitä...
        Bensakiskossa on samanlaiten venttiili kun renkaissa mittausta varten. Siihen vaan kiertää mittarin kiinni.

        Voihan se olla liimaventtiili, jos viimeksi siirrettiin vain lyhyt matka. Liimaventtiilistä pääsee helpoiten manuaalin tapauksessa kokeilemalla hinaamalla käyntiin.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • Baijerilainen525
          Bimmer Rookie
          • Nov 2017
          • 107
          • Lieksa

          #49
          Irrotin tänään takapenkin ja kuuntelin tuota bensapumppua. Hyvin surisi ja vaihdettukin joskus uuteen. Sulakkeet ja releet ehjät. Bensa haisi käynnistäessä että bensaa tulee muttei käynnisty. Tai käynnistyi mutta sammui samantien ja uudelleen kun koittaa niin ei lähe käyntiin.
          Vikakoodi edelleen tuo p1347. Katkominen sylinteri 3 polttoaineen katkaisun kanssa.

          Comment

          • jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

            #50
            Originally posted by Baijerilainen525 View Post
            Irrotin tänään takapenkin ja kuuntelin tuota bensapumppua. Hyvin surisi ja vaihdettukin joskus uuteen. Sulakkeet ja releet ehjät. Bensa haisi käynnistäessä että bensaa tulee muttei käynnisty. Tai käynnistyi mutta sammui samantien ja uudelleen kun koittaa niin ei lähe käyntiin.
            Vikakoodi edelleen tuo p1347. Katkominen sylinteri 3 polttoaineen katkaisun kanssa.
            Se bensan haju ei kerro että onko siellää riittävästi painetta. Mittaaminen kertoo totuuden, ei olettaminen. Olettamalla huono korjata mitään.
            Aprilia RSV4

            Comment

            • HTK12
              BTCF Member
              • Jul 2011
              • 10949
              • Joensuu

              #51
              Originally posted by jannmann View Post
              Se bensan haju ei kerro että onko siellää riittävästi painetta. Mittaaminen kertoo totuuden, ei olettaminen. Olettamalla huono korjata mitään.
              +1. Perusjutut ensin tarkistaa, bensanpaineet ja kipinän. Ihan turha alkaa mitään ihmeellisiä vaihtoehtoja miettimään, ennen noiden tarkistamista.
              e39 540iA E85

              Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
              Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
              Retrofit ym. koodaukset (BMW)
              Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
              INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
              Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

              Comment

              • Baijerilainen525
                Bimmer Rookie
                • Nov 2017
                • 107
                • Lieksa

                #52
                liekö ollu kosteutta puolissa tai jossain. Kun näitä lämpötilan vaihteluita ollut. Tulppien kuivattamisella taas pelittää.

                Comment

                • ts18056
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2010
                  • 276
                  • Joroinen

                  #53
                  Originally posted by Baijerilainen525 View Post
                  liekö ollu kosteutta puolissa tai jossain. Kun näitä lämpötilan vaihteluita ollut. Tulppien kuivattamisella taas pelittää.
                  Mulla on urmeltanut muutaman kerran juurikin kostealla kelillä kutosen puolasta päivän ekassa käynnistyksessä. Viimeksi taisi olla tammikuun katsastuksen jälkeen, katsuri oli valittanut öljyvuodoista, pajalla pesivät koneen, eikä vuotoja löytynyt. Hallilta kun lähti, sytytteli vikavalon, mutta ei enää sen jälkeen. Mulla on yksi uusi puola takapaksissa, odottamassa jos toi äityy pahemmaksi
                  E39 525i -01
                  ex 750iL -96

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎