No niin...autohan oli Tampereella ja ruuhkassa lämmöt nousivat punaiselle. Lämmitys täysille niin laski sen verran että pääsi moottoritielle. Siellä kuitenkin pääsi koneessa ollut savu karkuun eli kuulemma aika kova savu, jonka jälkeen auto tien sivuun parkkiin. Lämmöt ei kuulemma tässä vaiheessa olleet punaisella mutta normaalia korkeammalla kuitenkin.
kun sitten auton jäähdyttyä noin tunnin päästä pääsin itse autolle, katselin oljytikun öljyn (ok), öljykorkin alle (ok) ja löysin termarikotelon ilmausruuvin lentäneen jonnekin ja siinä reiässä sellaista vaaleanruskeaa mähmää.
Kone ei käynnisty ja startilla pyörittäessä kuvittelisin ettei ole puristuksia - ainakin kuulostaa ihan erilaiselta - kuin tulpatonta mopoa polkisi.
Kun nyt kuitenkin on täälläkin moneen kertaan todettu että tuo kone on helpompi rikkoa tarpeettomalla kansirempalla kuin keittämällä niin kysyn viksummilta, voiko asiasta tehdä jonkinlaista analyysiä ennenkuin alkaa avaamaan?
kun sitten auton jäähdyttyä noin tunnin päästä pääsin itse autolle, katselin oljytikun öljyn (ok), öljykorkin alle (ok) ja löysin termarikotelon ilmausruuvin lentäneen jonnekin ja siinä reiässä sellaista vaaleanruskeaa mähmää.
Kone ei käynnisty ja startilla pyörittäessä kuvittelisin ettei ole puristuksia - ainakin kuulostaa ihan erilaiselta - kuin tulpatonta mopoa polkisi.
Kun nyt kuitenkin on täälläkin moneen kertaan todettu että tuo kone on helpompi rikkoa tarpeettomalla kansirempalla kuin keittämällä niin kysyn viksummilta, voiko asiasta tehdä jonkinlaista analyysiä ennenkuin alkaa avaamaan?
Comment