Sigun 525 teki tuon tempun, joka näyttää olevan aika yleinen Eli tää on talvisin kosteella itkenyt yhdestä puolasta, teki näin tuossa viikko sitten. Käynti kuitenkin asettuu, kun motti lämpiää, eli käy taas kaikilla.
Noh luin tuossa loppuviikolla vikakoodit (sitä samaa sporadic ignition fault kuin ennenkin, yhdestä pytystä), ja nollasin ne. Lähti operaation jälkeen käyntiin (kylmänä), mutta ravisti, ja sammui varmaan 15 sekunnin jälkeen. Laitoin tolppaan, ja annoin olla pari tuntia, kunnes yritin uudestaan käyntiin. Ei käynnisty, lupaili alkuun, nyt ei oikeastaan enää lupaakaan. Bensapumppu pyörii (ja bensa haisee) kierroslukutieto tulee startissa, parisataa rpm (eli kampuran anturi lienee ehjä?). Vikakoodeja ei tule uusia.
Liimaventtiilikö tuo on? Pitäisikö tulpat uusia, jos se kasteli ne riittävästi, niin lähteekö se noilla enää? Sydäntä särkee vinguttaa tuota starttia, mutta muu ei kait automaatissa auta?
Noh luin tuossa loppuviikolla vikakoodit (sitä samaa sporadic ignition fault kuin ennenkin, yhdestä pytystä), ja nollasin ne. Lähti operaation jälkeen käyntiin (kylmänä), mutta ravisti, ja sammui varmaan 15 sekunnin jälkeen. Laitoin tolppaan, ja annoin olla pari tuntia, kunnes yritin uudestaan käyntiin. Ei käynnisty, lupaili alkuun, nyt ei oikeastaan enää lupaakaan. Bensapumppu pyörii (ja bensa haisee) kierroslukutieto tulee startissa, parisataa rpm (eli kampuran anturi lienee ehjä?). Vikakoodeja ei tule uusia.
Liimaventtiilikö tuo on? Pitäisikö tulpat uusia, jos se kasteli ne riittävästi, niin lähteekö se noilla enää? Sydäntä särkee vinguttaa tuota starttia, mutta muu ei kait automaatissa auta?
Comment