Eli kuskinpuolen anturissa ei antanut mitään arvoja vaan näytti nollaa, vaihdoin uuden anturin mutta mutta sekään ei antanut mitää arvoja, onko anturi sitten valmiiksi rikki vai onko kehän päässä jokin vika että ei arvoja anna, uuden vaihdon mukana muuttu se että nyt valo palaa koko ajan, vanhalla se syttyi kun ajoin vähän yli 40, missä voisi vika olla, kohta leima edessä ja valo pitäs saada sammumaan.
e39 535 1998 abs+luostonesto valo palaa
Collapse
X
-
Tags: None
-
Kuulostaa siltä että nyt nykyinen anturi on ilman kontaktia / väärillä arvoilla.Originally posted by DarkWarder65 View PostEli kuskinpuolen anturissa ei antanut mitään arvoja vaan näytti nollaa, vaihdoin uuden anturin mutta mutta sekään ei antanut mitää arvoja, onko anturi sitten valmiiksi rikki vai onko kehän päässä jokin vika että ei arvoja anna, uuden vaihdon mukana muuttu se että nyt valo palaa koko ajan, vanhalla se syttyi kun ajoin vähän yli 40, missä voisi vika olla, kohta leima edessä ja valo pitäs saada sammumaan.
Hankitko tarvikkeen?
Anturi lukee dataansa laakerin pölysuojasta.
-
Joo ostettu motonetistä. Ja tosiaan ei mitään arvoja anna nollaa näyttää, muistaakseni 2 näytti 308 ja yksi 287Originally posted by Muurahainen View PostKuulostaa siltä että nyt nykyinen anturi on ilman kontaktia / väärillä arvoilla.
Hankitko tarvikkeen?
Anturi lukee dataansa laakerin pölysuojasta.Last edited by DarkWarder65; 27-04-2019, 19:53.E39 535i M62 1998
Comment
-
-
-
joo ohmia, miten sitten saan tietoon onko antirut ehjät jos toi ohmi ei sitä kerro? Ja toi kuskinpuoleinen siitä kanssa mitattu tolla ohmilla ja se ei antanut mitään lukuja, eli onko uudessa nyt sitten johdot valmiiksi paskana.Originally posted by Muurahainen View PostMitä arvoja nuo ovat? Ohmia? Se kertoo että noille missä arvot tulevat on ehjät johdot. Anturin toiminnasta ei niinkään.E39 535i M62 1998
Comment
-
Oskilloskoopilla voisi katsoa tuleeko kelpoa signaalia tai vaikka vikakoodit voisi lukea tietokoneella / katsoa livedatasta näkyykö nopeus.Originally posted by DarkWarder65 View Postjoo ohmia, miten sitten saan tietoon onko antirut ehjät jos toi ohmi ei sitä kerro? Ja toi kuskinpuoleinen siitä kanssa mitattu tolla ohmilla ja se ei antanut mitään lukuja, eli onko uudessa nyt sitten johdot valmiiksi paskana.
Comment
-
-
-
itellä oli sama. Vaihdettiin (pelkääjän puoli tosin) laakeri (fag) ja anturi (bosch) eikä valot sammunut. Oli johto poikki sieltä muutama sentti liittimeltä konehuoneeseen päin eli sen mustan teipin alla. Kannattaa sekin tsekata sieltä renkaan lähettyviltä. Itellä pakkaa johtoihin kasaantua lunta sun muuta niin ehkä siksi pettänyt. Laakeria ei kyllä vaihdettu abs vian takia, eli ihan niin pikälle ei menyt. Se oli rohissut jo pari kuukautta..e39 530dA 1999.
Comment
-
-
Katsoitko että tuleeko virta sinne, vai miten selvitit että johto poikki?Originally posted by MOH85 View Postitellä oli sama. Vaihdettiin (pelkääjän puoli tosin) laakeri (fag) ja anturi (bosch) eikä valot sammunut. Oli johto poikki sieltä muutama sentti liittimeltä konehuoneeseen päin eli sen mustan teipin alla. Kannattaa sekin tsekata sieltä renkaan lähettyviltä. Itellä pakkaa johtoihin kasaantua lunta sun muuta niin ehkä siksi pettänyt. Laakeria ei kyllä vaihdettu abs vian takia, eli ihan niin pikälle ei menyt. Se oli rohissut jo pari kuukautta..E39 535i M62 1998
Comment
-
-
-
Comment