Juuri näin.. Ite tilasin myös liittimen niin oli helpompi katkaista johdot ja laittaa uudet pinnit uuteen liittimeen. Mutta ihan mikä tuntuu helpolta. Ite en purkanut sieltä mitään edestä joten tila on aika ahdas. Mutta rauhassa niin onnistuu kyllä.. Itse liittimen varaosanumero: 12512247472
Ja jos haluaa vialle varmistuksen niin kun tyhjäkäynti on huonoa meet ja painat sitä liitintä sieltä tulipellin luota. Jos tyhjäkäynti muuttuu eli tasoittuu vika on todella pinneissä.. Ite kattelin salavalikon kautta et tyhjäkäynti selaili 730-760rpm ja kun liittimen painoi pohjaan / muljasi sitä siellä tyhjäkäynti tasoittui aika tarkkaan 750rpm..
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Tämä pinni ei sovi, se on uudempiin M57N/N2-koneisiin.
Hyvä huomio
Tosin omassa autossa saaga ei loppunut pinnien vaihtoon vaan samaa oiretta siellä on vieläkin vaikkakin lievempänä. Saattaapi olla että myös itse anturin nastoihin tulee jotain kosketushäikkää. Kaikki mahdolliset puhdistusaineet on jo kokeiltu joten seuraavana ainut vaihtoehto lienee uusia itse anturi sekä vaikka varmuudeksi vielä pinnitkin.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment