Originally posted by Wwalzu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 jähdytysongelma
Collapse
X
-
Last edited by HTK12; 05-11-2019, 19:43.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNäillä keleillä ei kyllä ole mitään merkitystä sillä sähköflektillä. Ei tarvitse edes viskoa kun lämpötila on pakkasen puolella. Moottorin jäähdytyksestä vastaa visko, ei se sähköflekti, joten ei kuulu lämmöt nousta edes kesällä ilman sähköflektiä. Toki se sähköflekti lähtee myös päälle kun syyläristä tulevan veden lämpö on x, mutta sillä ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä. Eli joko termari ei ole kunnossa tai sitten vesipumppu rikki.
Comment
-
-
Tjoo. Nyt aikani pähkäiltyä kävin noin 60km lenkillä autolla. Niin kauan kun sisälämpötilat on maksimissa, moottorin lämmöt pysyy kurissa vaikka kuinka antaa kenkää. Heti kun sisätilan lämmöt laskee alas, lämmöt alkaa lähes heti nousta.
Mikä voi olla vikana? No, yks positiivinen asia on se että vikakoodeja ei tuu enää ollenkaanE39 -01 525i
E28 -84 524td
Comment
-
-
Originally posted by Wwalzu View PostTjoo. Nyt aikani pähkäiltyä kävin noin 60km lenkillä autolla. Niin kauan kun sisälämpötilat on maksimissa, moottorin lämmöt pysyy kurissa vaikka kuinka antaa kenkää. Heti kun sisätilan lämmöt laskee alas, lämmöt alkaa lähes heti nousta.
Mikä voi olla vikana? No, yks positiivinen asia on se että vikakoodeja ei tuu enää ollenkaanOriginally posted by HTK12 View PostNäillä keleillä ei kyllä ole mitään merkitystä sillä sähköflektillä. Ei tarvitse edes viskoa kun lämpötila on pakkasen puolella. Moottorin jäähdytyksestä vastaa visko, ei se sähköflekti, joten ei kuulu lämmöt nousta edes kesällä ilman sähköflektiä. Toki se sähköflekti lähtee myös päälle kun syyläristä tulevan veden lämpö on x, mutta sillä ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä. Eli joko termari ei ole kunnossa tai sitten vesipumppu rikki.
:thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Wwalzu View PostTjoo. Nyt aikani pähkäiltyä kävin noin 60km lenkillä autolla. Niin kauan kun sisälämpötilat on maksimissa, moottorin lämmöt pysyy kurissa vaikka kuinka antaa kenkää. Heti kun sisätilan lämmöt laskee alas, lämmöt alkaa lähes heti nousta.
Mikä voi olla vikana? No, yks positiivinen asia on se että vikakoodeja ei tuu enää ollenkaan
Comment
-
-
Originally posted by Wwalzu View PostTjoo. Nyt aikani pähkäiltyä kävin noin 60km lenkillä autolla. Niin kauan kun sisälämpötilat on maksimissa, moottorin lämmöt pysyy kurissa vaikka kuinka antaa kenkää. Heti kun sisätilan lämmöt laskee alas, lämmöt alkaa lähes heti nousta.
Mikä voi olla vikana? No, yks positiivinen asia on se että vikakoodeja ei tuu enää ollenkaane39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment