Originally posted by Matti-Pekka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520 e39 ei käynnisty
Collapse
X
-
No nyt on uusi pumppu paikalla..kyllä sieltä nyt hyrinä kuuluu ja tukkiinkin tulee jotain lientä, mutta ei se heti käyntiin helähtänyt, vaan hieman jollain pytyllä yritti potkia, mutta nyt on akku loppu sahata enempää..pitää vähän ladata. Kiusallinen vaiva nyt tästä tuli ,onko uusia ideoita vielä??.
Comment
-
-
Originally posted by Matti-Pekka View PostNo nyt on uusi pumppu paikalla..kyllä sieltä nyt hyrinä kuuluu ja tukkiinkin tulee jotain lientä, mutta ei se heti käyntiin helähtänyt, vaan hieman jollain pytyllä yritti potkia, mutta nyt on akku loppu sahata enempää..pitää vähän ladata. Kiusallinen vaiva nyt tästä tuli ,onko uusia ideoita vielä??.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Tässä 99-mallisena pitäisi olla vielä M52, eli bensapaineensäädintä ei ole vielä integroitu polttoainesuodattimeen. Mutta joo, jos ei tietoa siitä milloin suodatin on viimeksi vaihdettu niin syytä olisi sekin vaihtaa vielä.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Onko siellä polttoainetukissa nyt 3.5 bar paine kuten kuuluu? Suodatin pitäisi olla todella tukossa, jos ei sen vertaa mene polttoainetta läpi, että käynnistyisi. Ajossa toki voi hyydyttää, jos ei virtaa kunnolla. Valmiiksi viallinen pumppukin on vaihtoehto.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOnko siellä polttoainetukissa nyt 3.5 bar paine kuten kuuluu? Suodatin pitäisi olla todella tukossa, jos ei sen vertaa mene polttoainetta läpi, että käynnistyisi. Ajossa toki voi hyydyttää, jos ei virtaa kunnolla. Valmiiksi viallinen pumppukin on vaihtoehto.
Comment
-
-
Originally posted by Matti-Pekka View PostMitataanko se paine käydessä? nyt auto on kumminkin käynnistynyt jo , mutta saattaa vaatia kahden kokeilun, kun edelliset 10 vuotta on tärähtänyt laakista, jos tärähtää lainkaan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Näyttäis että se paineen säädin olisi siinä tukin vieressä (lukkorenkaalla kiinni kellossa) missäs se takasinisku sitten on? Jos tuon paineensäätimen sitten hankkis, niin onko vinkkejä mistä (kotimaasta) sen edullisesti saisi? Jussinmäki tais jotain kaupitella n. 20 eur hintaan, on vaan ne nettisivut niin kömpelöt aukee.
Comment
-
-
Ensin pitäisi nyt selvittää onko siellä se 3.5bar painetta kiskolla vai ei. Arpomalla osia en lähtisi korjaamaan. Takaisku on pumpussa. Mittaamalla ne paineet saisi selville onko siellä nyt sitä painetta vai ei ja pysyykö se vai ei.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Jos nykyinen mittari on toimiva, niin turhaan toista mittaria hankit. E39 bensanpaineen kuuluu olla 3.5bar. Jos 4bar mittari menee tappiin niin sitten sitä on liikaa. Paineensäädin tai sitten paluulinja tukossa tms.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Nyt on ilmennyt pumpun vaihdon jälkeen sellaista että saa sahata pidempää kuin ennen ,jotta kone käynnistyy. Painettahan siellä tukissa käydessä on kyllä hieman jopa ylärajalla .Voisiko se paineensäädin myös jotenkin vuotaa sitä painetta ,kun aina lyhyehkönkin sammutuksen jälkeen vaatii ihan pidemmän startin? ulkoisesti ei polttoainevuotoa ole havaittu /haistettu ja koneen päästöarvot on todella hyvät.
Comment
-
Comment