Originally posted by Bensapumppu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52B25 terävä nakutus
Collapse
X
-
Originally posted by bemmeri View PostMiksi ei?
Toi kuullostaa ihan samalle kun mulla V8:ssa kuulunut jo vuosia. Oon yrittänyt että menisi rikki ja vika ilmaantuisi, niin voisi korjata, mutta ei vaan säry.
Mulla ääni häviää kun kunnolla kenkii...Last edited by Bensapumppu; 21-08-2022, 21:07.
Comment
-
-
HupsisLast edited by ritariässä; 21-08-2022, 21:14.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
2*hupsisLast edited by ritariässä; 21-08-2022, 21:15.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMiksi ei?
Toi kuullostaa ihan samalle kun mulla V8:ssa kuulunut jo vuosia. Oon yrittänyt että menisi rikki ja vika ilmaantuisi, niin voisi korjata, mutta ei vaan säry.
Mulla ääni häviää kun kunnolla kenkii...
Laakeriklappi yleensä kuumana pahenee kun välissä oleva öljykin ohenee ja ei välissä ns paksua öljykalvoa pehmentämässä iskuja mitä ylisuuri välys saa aikaan.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Varmaan jotain sen suuntaista. Pari vuotta sitten koitin paikallistaa, niin selvimmin kuuluu pakosarjan putkia pitkin tai sieltä kannen puolelta. Äänen "taajuuskin" viittaa ennemmin nokan pyörimiseen kuin kampiakselin.
Kaikista huvittavin oli, kun kävin Harisella 2017, vai oliko jo 2018, että säätäisi. Nii vanhempi Harinen laitto nakukuulokkeet päähän ja alkoi rullailla penkissä,
kohta vakavalla ilmeellä sano, että moottori hajoaa ihan just ja hommaa ei jatketa. Kehotti ajamaan hyvin varovasti kotiin.
Olenkin ajanut parikymmentä tuhatta km hyvin varovasti...
On parina talvena ollut mielessä köyttää edes venakoppa auki, mutta ei oo sit kuitenkaan viitsinyt. Ehkä ensi talvena.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Tänään vaihtuu nokka akselin asentotunnistin saa nähdä rupiaako wörkkimään. Edit joo eipä ollut vaikutusta mutta taitaa olla suuttimet vialliset kun suutin kiskosta kuuluu nakutus ei muualtaLast edited by Bensapumppu; 30-09-2022, 06:16.
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostPakosarjan halkeemasta se tupsuttaae39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by Starck View PostTäällä myös sama kokemus hitsaussauman vierestä haljenneesta pakosarjasta.
Silmä käteen ja tutkimaan löytyykö
Minulla olisi ehjät vakiosarjat lambdoineen + uudet tiivisteet downpipe suuntaan, valitettavasti kannen ja sarjan välistä tiivistettä ei ole.
Paiskaa privaa jos tarvetta sarjoille.
Comment
-
-
Vika todennäköisesti löytyi ilman suurempaa purkamista 6sylinterin palotapahtumassa vika 6sylinterin pako viileämpi kuin muut ääni kantautuu pakoputkeen venttiilistä tai ainakin luulis kaikki tulpat puolar suuttimet ja sylinteripaineet ok. Tällä hetkellä kiinni peltipakosarja niin ajattelin jos valusarjalla sai hieman vaimennettua niin sanoi ainakin asentaja pitääkö paikkansa onko muilla kokemusta?
Comment
-
Comment