Juu kävi niin ettei bemu lähtenyt aamulla käyntiin.
Autolla ajettu nyt 3 pv 4km sivu työmatkaa ,ajoa ennen 30min webastoa päällä eli ei ihme vaikka akku tyhjä..mutta eipä tullut mieleen kun vaimo tuolla ajaa.
Viikonloppuna tuli 100 km sekajoa ja webasto oli aina päällä ..
Nyt jälkiviisaan vaimo totesi että ihmeen laiskasti eilen oli töissä pyöräyttänyt käyntiin.
No nyt on akku laturissa ollut aamusta asti joten jospa se siitä,akku on vaihdettu vuosi sitten (100a vartalainen) auton Suomeen tullessa.
Joten onko se akkulaturi nyt järkevä vaihtoehto vai miten menetelään että jatkossa homma pelaa,toki autolla ajetaan paljon muutakin pitkää työajoa mutta nyt sattui 3 pv tuota työpaikka-koti 4km väliä.
Eli tässä ladattaisiin akkua kun muut lämmitää konetta ..
Ja mikä ko.webastolla on pakkasraja joku on puhunut 20-25c ja kiinni kuulemma varaustilasta,no meillä webasto huusi vaikka akku oli niin tyhjä ettei sillä autoa edes saanut käyntiin.
Tarvii kuitenkin konetta lämmittää -30 pakkasilla.
Autolla ajettu nyt 3 pv 4km sivu työmatkaa ,ajoa ennen 30min webastoa päällä eli ei ihme vaikka akku tyhjä..mutta eipä tullut mieleen kun vaimo tuolla ajaa.
Viikonloppuna tuli 100 km sekajoa ja webasto oli aina päällä ..
Nyt jälkiviisaan vaimo totesi että ihmeen laiskasti eilen oli töissä pyöräyttänyt käyntiin.
No nyt on akku laturissa ollut aamusta asti joten jospa se siitä,akku on vaihdettu vuosi sitten (100a vartalainen) auton Suomeen tullessa.
Joten onko se akkulaturi nyt järkevä vaihtoehto vai miten menetelään että jatkossa homma pelaa,toki autolla ajetaan paljon muutakin pitkää työajoa mutta nyt sattui 3 pv tuota työpaikka-koti 4km väliä.
Eli tässä ladattaisiin akkua kun muut lämmitää konetta ..
Ja mikä ko.webastolla on pakkasraja joku on puhunut 20-25c ja kiinni kuulemma varaustilasta,no meillä webasto huusi vaikka akku oli niin tyhjä ettei sillä autoa edes saanut käyntiin.
Tarvii kuitenkin konetta lämmittää -30 pakkasilla.
Comment