Originally posted by suffeli
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 MID - Mitä pienet valot oikeassa laidassa meinaa?
Collapse
X
-
Originally posted by JardeKun ostin auton mulla myös vilkkui tuo punainen ledi ja merkkihuollossa sanoivat, että siihen on vaihdettu MIDi toisesta autosta ja yrittää ohjata puuttuvaa webastoa. Ledi vilkkui n.4kk putkeen kunnes kesällä rupes palamaan yhtäjaksoisesti ja kohta syttyi näyttöön jokin kellon kuva jossa oli nuoli. Auton sammutuksen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen ei ledi ole enää vilkkunut eikä näytössä näkynyt mitään merkkejä. Ihmeellistä!
Mitäs nyt? Kyllä tuo valo sen verran ärsyttävä, et jotain sille teen. Näin pikaisesti ajateltuna tulee kolme vaihtoehtoa mieleen:
1) mustalla maalitussilla päälle
2) puran ton ja irrotan polttimon/ledin. Onnistuuko? Näyttäs vaan olevan tuo MID yksi komponentti eli polttimoon ei välttämättä pääse kovinkaan helposti käsiksi?
3) lainaan joltain MIDiä jossa on taukotuuletuksen painikkeet jne. Poistan kaikki tuuletuksen ajastukset => valo sammuu?
Aika pikku juttu, mutta ärsyttää niin perkuleesti!------
G31 530d
Comment
-
-
Originally posted by vekuMulla on pieni ajotietokone ja taukotuuletus tietääkseni löytyy..
Lämpöakkua käyttävä REST-toiminto on eri juttu.
Comment
-
-
Sain auton varustelistan hankittua:
Laakkosen mukaan varustelistan kohta '534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING' pitää sisällään taukotuuletuksen. Onko todella näin?!?!? Itse olen saanut sen kuvan, että tuo automaatti-ilmastointi EI pidä sisällään taukotuuletusta, vaan se pitää erikseen tilata. Ja tässä tilauksessa myös MIDi muuttuu, jotta se tuuletus pystytään ohjelmoimaan?!?!
Vika on tosin korjattu. Todella sivistyneesti, musta teipinpalanen siihen valon päälle------
G31 530d
Comment
-
-
Originally posted by suffeliSain auton varustelistan hankittua:
http://netti.ton.tut.fi/mybmw528/varusteet.html
Laakkosen mukaan varustelistan kohta '534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING' pitää sisällään taukotuuletuksen. Onko todella näin?!?!? Itse olen saanut sen kuvan, että tuo automaatti-ilmastointi EI pidä sisällään taukotuuletusta, vaan se pitää erikseen tilata. Ja tässä tilauksessa myös MIDi muuttuu, jotta se tuuletus pystytään ohjelmoimaan?!?!
Vika on tosin korjattu. Todella sivistyneesti, musta teipinpalanen siihen valon päälleBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by -TapiJoo mutta eikös rest ole eri asia kuin taukotuuletus.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
MultiSim ja Puhelinen valoista keskimmäinen
Vaihdoin puhelinkortin Saunalahden MultiSimmiksi ja jippii sehän toimiin niinkuin pitää. Soneran MultiSimmin en koskaan saanut toiminaan oikein.
Kortin vaihdon jälkeen tuo MIDin puhelimen valoista keskimmäinen, keltainen valo alkoi palaa jatkuvasti.:think
Soneran ja Kolumbuksen korteilla valo ei muistaakseni ole palanut koskaan.
Löytyykö jonkun ystävällisen muistista tai ohjekirjasta mitä tuo merkitsee?-x-x-x-x-x-x-x-x-
MFG RiteCo
W211 and 944
ex E21, ex E30, ex E39
Comment
-
-
Nostetaan iän vanha topikki takasin ylös.
Eli mulla oli aikasemmin saunalahden prepaid kortti joka pelasin hyvin ja yksikään valo noista kolmesta ei palanut, paitsi vihreä tietenkin puhelun aikana. Nyt otin sitten vasitella ihan normaalin saunalahden liittymän ja juurikin tuo keltainen valo palaa nytten kokoajan. Mitäs se meinaa?BMW 528iAT -97 "Wannabe M-Sport"
Comment
-
Comment