Originally posted by Petri.Kekkonen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 -98 TDS Ongelmia parkkitutkan kanssa
Collapse
X
-
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by RahuOn, ei muuta kun repimään listaa irti.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.KekkonenOK, nyt ois nuo mukavan edulliset (2 kpl 157€) sensorit tuossa odottamassa, joten pitänee alkaa oikeasti hommiin.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by JessSiis kun laittaa virrat päälle ja pakin päälle, ni alkaa PDC piipittää ja huutelee, sit kävelee auton taakse ja laittaa sormen hellästi sensorin päälle, ni pitäs naputtaa vähän sormenpäätä, kokeilee näin kaikkia ja jos joku ei naputa, ni luultavasti se rikki, näin minä ainakin löysin hajonneen anturin.X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Originally posted by vaviahAnturin vaihto kestää n. 5 min.Saas sit nähdä kauanko nuo kestää. Joku sanoi rikkoneensa painepesurilla, siitä tuli mieleen että voiko ne hajota auton konepesussa kun sekin ruiskuttaa vettä aika paineella?
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Varmasti ainakin hajoamispisteessä olevan anturin voi lopullisesti rikkoa painepesurilla tai konepesussa. Oma hajonnut anturini toimi vielä, kun sitä painoi sormella tai heilutteli. Ilmeisen herkkiä ovat sitten kun riittävä määrä hapettumaa kertyy anturin sisälle.X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Omassa toukassa alkoi parkkitutka herjaa ja INPA ilmoitti vikakoodina että takaa oikealta löytyy vika...
Mistä ton nyt sitten tietää että onko se viallinen anturi oikeinpuolimmainen vai sitä seuraava?? kun PDC ei halua toimia nyt sen takia ollenkaan eli ei pääse sormella kokeilemaan mikä on pimeenä...
Ja sitten vielä että onkos tohon tourinkiin vaikea vaihtaa anturia?? joutuuko puskuria venyttämään ulospäin kuten sedanissa niinkuin FAQ:ssa oli ohjeistus??G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostJa sitten vielä että onkos tohon tourinkiin vaikea vaihtaa anturia?? joutuuko puskuria venyttämään ulospäin kuten sedanissa niinkuin FAQ:ssa oli ohjeistus??
Eli millainen on vaihtaa anturi joka on siis puskurin listassa kiinni?? pitääkö puskuri venyttää ulos vai riittääkö listan irroitus??
Paketissa oli tollanen L:n muotoinen tuo anturi kaikkine kantoineen ja liittimineen... saako tosta irti sen pelkän anturiosan ja riittääkö sen vaihtaminen vai pitääkö saada survottua koko paketti sinne vanhan tilalle?? HELP !!G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Osaisiko joku antaa neuvoja.. Auto on e38 ja kuskinpuolen etunurkasta anturi hengetön, uusi tilattu ja heitetty tilalle ja siltikään samassa sensorissa ei minkäänlaista eloa :think viereisestä sensorista mittasin jännitteen ja johdot.. erona tähän rikkinäiseen oli, että toimivassa anturissa jännite vaihteli jatkuvasti ja rikkinäisessä jännite pysyä samana + rikkinäisessä molemmat navat yhdessäeli onko vika johdossa ? osaako joku sanoa missä sijaitsee parkkitutkan "päämaja" ?
Isot kiitokset jo etukäteen !
Ps. Nappe, itselläni riitti pelkkä listan irroitus ja sensorit lähtivät yllättävän helposti irti (pari pikku klipsua) =)Last edited by Jesse.K; 27-06-2011, 22:13.
Comment
-
-
Originally posted by Jesse.K View PostOsaisiko joku antaa neuvoja.. Auto on e38 ja kuskinpuolen etunurkasta anturi hengetön, uusi tilattu ja heitetty tilalle ja siltikään samassa sensorissa ei minkäänlaista eloa :think viereisestä sensorista mittasin jännitteen ja johdot.. erona tähän rikkinäiseen oli, että toimivassa anturissa jännite vaihteli jatkuvasti ja rikkinäisessä jännite pysyä samana + rikkinäisessä molemmat navat yhdessäeli onko vika johdossa ? osaako joku sanoa missä sijaitsee parkkitutkan "päämaja" ?
Isot kiitokset jo etukäteen !
Ps. Nappe, itselläni riitti pelkkä listan irroitus ja sensorit lähtivät yllättävän helposti irti (pari pikku klipsua) =)
Comment
-
-
Originally posted by harsk1 View PostMistäköhän saisi noita antureita ? Omassa pamahtanut 1kpl paskaks. :(
Ei kai niitä mistään saa. Pitää vaivautua menemään merkkiliikkeeseen ja ostaa rahalla.E30 325 iX -90 touring
Vw Passat 1.8 T -01
Ex BMW:t
E36 320 i -92 coupe
E36 328 i -95 coupe
E36 325 iA -94 sedan
E34 520 i 24V -95 touring
E34 540 iA -94 sedan
E39 525 TDS -98 touring
Originally posted by TareJRMutta ite oon ollu tyytyväinen autoon ja tälleen harmitaa vaa se että noi ei olle oikealla keski jaolla noi vanteet.
Comment
-
Comment