Eli mitkä noista on mun autossa? Ku näyttäis et siinä on jotain eri versioita noista ilmamassamittareista ja muista härpättimistä? Ei oikeen osaa lukea tota
Jos lähtee huonosti käyntiin ja on tukkoinen alakierroksilla niin vika on tod näk kampuran asentotunnistimessa. Mulla oli samat oireet ja tunnistimen vaihto auttoi.
Jos lähtee huonosti käyntiin ja on tukkoinen alakierroksilla niin vika on tod näk kampuran asentotunnistimessa. Mulla oli samat oireet ja tunnistimen vaihto auttoi.
Oliko vika aina vai toimiko välillä paremmin? Näkyikö vika testerissä?
Välillä lähti hyvin käyntiin ja välillä piti sahata. Veto oli koko ajan alakierroksilla pois. No vika ehti olla 2 päivää ennen kuin vaihdoin anturin. Näkyi testerissä.
Tilasin eilen Laakkoselta ja huomenna pitäis tulla. Varaosamyyjäkin arvuutteli että on kahta vaihtoehtoa. Toivottavasti tilasi oikean.
..Niin tai toivottavasti tilasi molemmat. Ja toivotaan että vika todellakin on noin yksinkertainen.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Joo toivottavasti vika on siinä letkussa. Eilen kun laitoin letkun ympärille ilmastointiteippiä päivänvalossa, huomasin että on ympäriinsä se letku halkeillut. Yläpuolelta kun katsoi letkua alaspäin, näky päivänvalo letkun läpi.
Joo toivottavasti vika on siinä letkussa. Eilen kun laitoin letkun ympärille ilmastointiteippiä päivänvalossa, huomasin että on ympäriinsä se letku halkeillut. Yläpuolelta kun katsoi letkua alaspäin, näky päivänvalo letkun läpi.
No siinä tapauksessa pitäisi olla selvä peli.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Tota haitarikumia on tohon vuosimalliin kahta eri mallia katso tarkkaan kun tilaat sitä. Itse sain aluksi väärän kun oli sama vika.
bmw coupe vaihdoitko kumin itse? Lähteekö kuinka helposti vanha irti ja uusi tilalle? Tarviiko irrottaa muuta kun itse haitariletku? Tänään sain uuden letkun ja näyttäs oikeelta, 45 asteen mutka on letkussa.
Pitkästä aikaa laitan kusoa tännepäin. Itsellänikin on 523 ia vm. 96 ja täytyy sanoa että ei se alhaalta paljoa potki Mitä itse olen huomannut, niin mylly herää vasta siinä 3500 jengan jälkeen kunnolla henkiin.
Vaikka en olekaan mikään BMW:n formulatallin koneinsinööri, niin tuntuu siltä että kyseisen motin imu / pakosarja on jotenkin ahdistavampi verrattuna mm. vanhempiin, e34:iin M50 motteihin...sen verran huonoa se alavääntö on. Kohdalleni osuneen auton pitäisi vielä olla ihan tikissä kaiken maailman asiantuintijoiden mielestä. Tiedä nyt niistäkin
Vaikka en olekaan mikään BMW:n formulatallin koneinsinööri, niin tuntuu siltä että kyseisen motin imu / pakosarja on jotenkin ahdistavampi verrattuna mm. vanhempiin, e34:iin M50 motteihin...sen verran huonoa se alavääntö on. Kohdalleni osuneen auton pitäisi vielä olla ihan tikissä kaiken maailman asiantuintijoiden mielestä
523:n M52 motissahan on ahtaampi imusarja kuin esim. M50 mosassa, mutta mm. tällä on saatu aikaan se, että M52:ssa on huomattavasti paremmat alaväännöt. 523 ja 528 ovat juuri "tunnettuja" tuosta hyvästä väännöstä, joten jos autosi todella vääntää huonosti niin jotain voipi olla sittenkin vialla...
tuo osa nro.6 on bensanpaineensäädin, jos tuonkin jälkeen ei meinaa startata, niin sitten on kampi- tai nokka-akselin asennontunnistin hajalla.
No niin, letku vaihdettiin viimein pari päivää sitten. Kulkee tasasemmin, mutta mutta...
Sammuu välillä tyhjäkäynnillä aika yhtäkkiä, vaikka käy muuten ihan tasasta tyhjäkäyntiä. Ja kun sammuu, niin käynnistäessä ei meinaa hörähtää käyntiin. Saa sahata starttia pitkään ja välillä useampaan kertaan.
Olisko nyt polttoaineenpaineensäädin vai joku tunnistin paskana? Miten sen viallisen pa-säätimen saa selville?
pitäs kytkeä painemittari polttoainelinjastoon, koneen etupäässä heti suutinrivistön yläpuolella on sillekin paikka!
Millanen homma on vaihtaa, paljon tarvii purkaa? En tunne tän auton rakennetta yhtään. Vai kannattaako suoraan kiikuttaa Laakkoselle? Tai jos on parempia korjaamoja niin vinkkejä otetaan vastaan
Comment