No siis jos ääni kuuluu vain kylmä 2 sekuntia niin eihän se sano, että jotain olisi rikki? Vain öljyt liian jäykät nostajien kanaviin tms. Totta kannattaa laittaa jos Laakkonen tarjoaa, mutta en kyllä 1000€ maksaisi pelkästään nostajien vaihdosta. Pari kertaa teet sitä Forte-hoitoa ja kunnon litkut sisään, niin pitäisi ääni vähentyä. Synt S ei ehkä ole tarpeeksi "hyvää/laihaa" noin uudelle koneelle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 523i Nostajat ääntää
Collapse
X
-
Originally posted by 540iAV8Sori nuo keinut tuli vahingossa mutta jos niissä nostajissa ei paine pysy ja näin ollen on välystä
hydraulisen nostaja ja nokan välissä niin kyllä ne nokat siitä kuluu.
Vai? Tyhmä kun on voi tietysti olla myös väärässä.vhl:llän vemppa team
Comment
-
-
Originally posted by alspeNo siis jos ääni kuuluu vain kylmä 2 sekuntia niin eihän se sano, että jotain olisi rikki? Vain öljyt liian jäykät nostajien kanaviin tms. Totta kannattaa laittaa jos Laakkonen tarjoaa, mutta en kyllä 1000€ maksaisi pelkästään nostajien vaihdosta. Pari kertaa teet sitä Forte-hoitoa ja kunnon litkut sisään, niin pitäisi ääni vähentyä. Synt S ei ehkä ole tarpeeksi "hyvää/laihaa" noin uudelle koneelle.
Mikäs vika tuossa mobilin öljyssä on? Täyttää samat spekit kun tuo shell helix.
Nyt taitaa olla helixit koneessa vai mitä lie laakkosella käyttävät.Last edited by _nixu_; 03-04-2006, 16:14.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by alspeNo eipä siinä mitään vikaa ole, mutta itsellä oli sitä ennen ja sitte tein Forte- ja RVS-käsittelyn ja nyt olen ajanut Motonet Motox täyssynteettisellä joka tuntuu tosi "ohuelta". Eipä napsuta enää.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by alspeNo eipä siinä mitään vikaa ole, mutta itsellä oli sitä ennen ja sitte tein Forte- ja RVS-käsittelyn ja nyt olen ajanut Motonet Motox täyssynteettisellä joka tuntuu tosi "ohuelta". Eipä napsuta enää.
Ihan pepusta toi motoxi (semisynt 10w40), ja kuulin siitä nyt monelta muultakin. Tikun nostaa ja kattoo onko koneessa öljyä niin ihan vetistä se "öljy" ja haisi ihan ihmeellisella ku kaadoin koneeseen....
Comment
-
-
Originally posted by reddewilLaitoin motoxit sisälle ja siitä se rapina sitten alkoi! Ihan hirveetä meteliä, täytyy varmaan laskee pois ja laittaa mobilin synt s 10w40, niillä oon ennen ajellu ja ilman meteliä.
Ihan pepusta toi motoxi (semisynt 10w40), ja kuulin siitä nyt monelta muultakin. Tikun nostaa ja kattoo onko koneessa öljyä niin ihan vetistä se "öljy" ja haisi ihan ihmeellisella ku kaadoin koneeseen.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Hieman ot:a,mutta en oikein koskaan ole ymmärtänyt tuota öljymerkkien/laatujen vaihtelua ihan kokeilumielessä.Kun Essonbaarissa pojat kehuu jotain litkua,niin heti on kokeiltava.
Jos joku öljy toimii moitteettomasti ja pysyy koneessakin.Niin onko järkeä ruveta kokeilemaan muutaman euron litralta halvempia litkuja "suuren" säästön saamiseksi?
Eipä tarvi ihmetellä jos nostajat naputtaa,moottori kusee tiivisteistään voitelulitkut pihalle ja moottorin öljynkulutus mäntien ohikin saattaa alkaa tai lisääntyy entisestään..
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31Hieman ot:a,mutta en oikein koskaan ole ymmärtänyt tuota öljymerkkien/laatujen vaihtelua ihan kokeilumielessä.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Siis en mä huvikseni ajatellut testata toista öljyä enkä rahaa säästääkseni, vaan löytääkseni parhaan öljyn autoni koneeseen. Ei se munkaan auto nyt aivan hiljainen ole käynniltään, jos vaikka Castrol seuraavaksi. Eikä siitä kyllä pitäisi paljon haittaa olla jos täyssynteettisestä vaihtaa toiseen täyssynteettiseen.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment