joo eli haluaisin kysellä, että miten kannattaisi lähteä hakemaan pientä tehonlisäystä emännän kauppakassiin, kohtuu budjetilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tehoa e39 520i bemuun?
Collapse
X
-
Originally posted by konaxjoo eli haluaisin kysellä, että miten kannattaisi lähteä hakemaan pientä tehonlisäystä emännän kauppakassiin, kohtuu budjetilla.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
-
-
Originally posted by konaxkoneenvaihto ei tässä tapauksessa kiinnosta, koska oma auto on niin ison projektin alla, että aikaa ei ole. ja mielestäni tekniikkaa ei kannata vaihtaa, paitsi M5:seen. ja pikkurahalla tarkoitin jotain summaa n.0-1000 euron välillä.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by CamoMiks sarjan M5:een pitäis vaihtaa kone? Tuolla summalla saat...öö, et mitään. Osta lastu ja putkisto, ni et juurikaan hyödy mitään. 2.0 litranen on mopo ja myös itse kärsin samasta syndroomasta. Osta sillä tonnilla mieluummin vaikka bensaa...myynnissä chevrolet camaro 88. rs6
Comment
-
-
Originally posted by konaxEI. tarkoitin, että jos alan koneenvaihtoa suorittamaan, niin se tekniikka joka nokalle laitetaan on M5:sen, eikä muun. ja autohan on emännän käytössä, joten tarkoitin tehonlisäyksellä n.20-50hv luokkaa
Comment
-
-
Originally posted by konaxEI. tarkoitin, että jos alan koneenvaihtoa suorittamaan, niin se tekniikka joka nokalle laitetaan on M5:sen, eikä muun. ja autohan on emännän käytössä, joten tarkoitin tehonlisäyksellä n.20-50hv luokkaaCurrent:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Joo näinhän se on et tehon lisääminen siihen pikkubudjetilla on mahdotonta, hitusen voit saada ajomukavuutta lisää jos viet sen penkkiin missä siihen tehään paras mahd. ohjelma boksiin ja putkiston vaihto nyt tuo lähinnä mielikuvaa paremmin kulkevasta autosta. Suodatinvaihdot voit hylätä suoralta kädeltä. Vaparit on siinä mielessä rasittavia et jos HYVÄ SÄKÄ käy niin ensimmäiset +10 hp maksaa vaan sen 100€ kappale, sen jälkeen tulevien hevosien hinta nousee huomattavasti kappaleelta. Jos haluat sen 20-50 hp niin tossa ( http://www.turbo-kits.com/325_turbo_kits.html ) on siihen ratkasu, se että onko siinä enää yhtään mitään järkeä on oma asiasi ja budjettis saat vähintään viisinkertaistaa & kilpiin saanti tulee oleen kallista, joten ei muuta kuin auto vaihtoon, ja isompi tilalle! Henkilökohtaisesti panostaisin sen tonnin vanteisiin ja vaikkapa madallukseen ja johkin hillittyyn pikkutilpehööriin ( valot,sisusta ym.)Last edited by aaronp; 15-04-2006, 14:12.
Comment
-
-
Originally posted by CamoLastulla voit ehkä saada vääntöä alemmille kierroksille. Teholisä on EHKÄ pari vaivaista kaakkia. Millä koneella tuo edes on? 2.2 vai 2.0? En tiedä miten meneekö samalla tavalle kuin e36:ssa, mutta vaihtamalla 2.5:n imusarja, vaihtamalla nokat ja säädättämällä lastun penkissä osaavalla ammattilaisella voi varmaan saada sen 25hp. Nokkien hinta on sitten vähän enempi kuin toi sun budjetti, ainakin kun ite kyselin Saksasta Kellenerssiltä nokkia omaani, hinta oli 980€/pari...myynnissä chevrolet camaro 88. rs6
Comment
-
-
Originally posted by LanttuMistään automerkistä tai -mallista ei oteta lisätehoa halvalla. Takaisin koulunpenkille.myynnissä chevrolet camaro 88. rs6
Comment
-
-
Itsekin jenkkejä harrasteena tiedän että matalaviritteisistä moottoreista saa halpaa lisätehoa. Jenkkien viriputkat ovat osaa täynnä. Mutta kun vapaasti hengittävän auton ominaisteho on lähtö kohdaltaan 75 hevosta per litra, ei halpoja hevosia ole.
Aivan sivusta olen tehnyt huomion, että vinoilu omasta mielestä tyhmään kysymykseen on nykyään suotavaa. Esim. aikaisemmin esillä ollut saako E39 pakoputken ääntä muuttaa äänekkäämpään suuntaan. Antaa ihmisten kysellä, jos ei ole rakentavaa sanottavaa ei tarvitse kommentoida, Ellei välttämättä tahdo ärsyttää…
Comment
-
-
Originally posted by Bmw MasterValitettava tosi asia on, että tuota 20hv:tä et saa siihen lisättyä tuolla rahalla.
Comment
-
-
Originally posted by Nilakulma
Joopa joo... On se vaan niin surullista et vielä tänäkin päivänä jotkut uskoo et vapariin saa 20hp pelkällä lastulla Sitten hommataan siihen 325i bemuun lastu ebaysta ja motonetin takapönttö taakse ja ei muuta kun auto myyntiin ja ilmotukseen tehoiksi +220hp. Onhan se kyllä tullut jo monesti todistettua et 325/328 bemuissa on selkeitä tehoeroja ja ne on aika yksilöllisiä vehkeitä mut ei saatana, ei semmoseenkaa saa mitään 20 hepoo pelkällä lastulla. Sitten kun pellin alta löytyy se puhallin niin asiat muuttuu täysin, sen nyt varmaan jokainen tajuaakin. Jokainen voi päissänsä miettiä ostaako jonkun 600eken lastun vai viekö auton AMMATTILAISELLE penkkiin säädettäväksi/uus softa, autot on kuitenkin sen verran yksilöllisiä vehkeitä et penkissä ne parhaat tulokset saadaan ehdottomasti.
Huh Huh kun tuli vuodatettua..
Comment
-
-
Originally posted by konaxkoneenvaihto ei tässä tapauksessa kiinnosta, koska oma auto on niin ison projektin alla, että aikaa ei ole. ja mielestäni tekniikkaa ei kannata vaihtaa, paitsi M5:seen. ja pikkurahalla tarkoitin jotain summaa n.0-1000 euron välillä.Originally posted by L.HVaihtamalla sen isompi koneiseen malliin.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment