Originally posted by TJJ
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Ilmastoinnin flekti
Collapse
X
-
Originally posted by karppiTaitaa olla melkein jokaisella toi hitain nopeus pois pelistä..
Aika äänekäs tuo on jo nyt, joten minkähänlaista metakkaa siitä lähtee isommilla nopeuksilla?E46 320d sedan vm-02
museopeli: Isuzu Bellett 1500 vm-68
Comment
-
-
Originally posted by karppiJoo tod.näköisesti toi 1 nopeuden vastus kaput, aikast homma ottaa flekti pois tuolta puskurin takaa sillä vastukset näyttää olevan siellä flektin kanssa, vai miten toi puskin on kiinni?X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Jaahas, nyt rupes vuotaa toi ilmastoinnin kenno syylärin edestä...kauan kerkeskin olla uudet kylmäaineet sisällä, viikon pari!
Näyttää vuotavan kennon päädystä, senverta suojassa kuitenkin, ettei ole voinut kivi tms. osua. Rupes vaan mietityttään toi flektin toimimattomuus mulla, olisiko riittävän monta kertaa nostanu paineita tappiin, jolloin rupee paikat väsyyn???Kaupunkiajossa tiputtaa tuon kompuran pois päältä suht.helposti, eli ainakin painekytkin toimii, mutta joku paikka ei ilmeisesti kuitenkaan tykkää, tiedä sitten.
Anyway, tänään lähti tilaukseen se etuvastus ja tiivisteet, kennon ostin purkaamolta. Pistetään ko. operaation jälkeen infoo, mimmonen homma/mitä purettiin jne.
Etuvastus maksoi 47ekua(orginaali-osa), o-renkaat 1,70kpl
Comment
-
-
Originally posted by Shadow-lineAnyway, tänään lähti tilaukseen se etuvastus ja tiivisteet, kennon ostin purkaamolta. Pistetään ko. operaation jälkeen infoo, mimmonen homma/mitä purettiin jne.
Etuvastus maksoi 47ekua(orginaali-osa), o-renkaat 1,70kplEx-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
-
Originally posted by 525TDS TouringSiis sullakin on ennen 9/98 tehty auto? Mulla on 3/98, enkä oo nähny flektin pyörivän kuin helteellä hetkittäin paikallaan ollessa, eli siis toi etuvastus ilmeisesti pitäis kans hommata
Oli muuten pikkusen noiden kennojen rivat täynnä paskaa, varsinkin ilmastoinnin, samalla vaivalla putsasin syylärin kennostonkin. Vielä odotellaan tiivisteitä ja etuvastusta, tuon vastuksen ehkä(?) saa vaihdettua pikkasen kikkailemalle poistamalla vain flektin edessä olevan ritilän. Tosin ritilän yksi kiinnitysruuvi pahassa paikassa, muut(3)ruuvia kun poistin, se siirtyy riittävästi sivuun. No, kattellaan ja ihmetellään lisää..
Comment
-
-
Originally posted by StoneSiis hetkinen.. Nyt puhutaan etuvastuksesta??? Onko se juuri se laite, joka säätelee tuon tuulettimen eri nopeuksia? Siis itellä ei pyöri tuuletin kun helevetin lujaa kun paineet nousee tappiin...
Osa numero, millä se tilattiin: 67 32 837 1873
Comment
-
-
Originally posted by BMWFW24Pitäisikö tuon flektin pyöriä helpostikin käsin? Tuntuu aika jäykältä omassa.J.Tuomi
www.ac-carsystems.fi
Comment
-
-
Onko kenelläkään muuten tietoa miten tuo 9/98-uudempi systeemi oikein mm.flektin ohjauksen osalta oikein toimii? Flektin moottorihan on jonkinlainen vastukseton vaihemoottori jota ei saa käynnistettyä kuin autoon kiinnitettynä, mutta mikä sitä ohjaa ja voiko ohjausta jotenkin ohjelmallisesti säätää?
Comment
-
-
Originally posted by HemiOnko kenelläkään muuten tietoa miten tuo 9/98-uudempi systeemi oikein mm.flektin ohjauksen osalta oikein toimii? Flektin moottorihan on jonkinlainen vastukseton vaihemoottori jota ei saa käynnistettyä kuin autoon kiinnitettynä, mutta mikä sitä ohjaa ja voiko ohjausta jotenkin ohjelmallisesti säätää?
Kyllä tuulettimen taitaa saada toimimaan ilman autoa jos kytkee 1.nastan maihin, 4. nastan plussaan ja 2. nastaan ohjauksen, pitää vaan selvittää onko ohjaus 0-12V jännite vai pitäisikö nastaa kytkeä maihin potikan kautta.
Tuossa kuva:
Comment
-
-
Originally posted by TJJDME ohjaa tuuletinta jäädytysnesteen anturin ja ilmastoinnin säätöpaneelin signaalien mukaan. Eipä ole tietoa säädöistä mutta ehkä DIS:illä valittava "kuuma maa" asetus ainakin vaikuttaa tuohon.
Kyllä tuulettimen taitaa saada toimimaan ilman autoa jos kytkee 1.nastan maihin, 4. nastan plussaan ja 2. nastaan ohjauksen, pitää vaan selvittää onko ohjaus 0-12V jännite vai pitäisikö nastaa kytkeä maihin potikan kautta.
Tuossa kuva:
Comment
-
Comment