Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39:n automaattilaatikko ropleema!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ati77
    Newbiemmer
    • Jun 2006
    • 18

    #16
    Originally posted by keppi
    ...Kone on ollut pois paikoiltaan ja laatikon öljyä tuli silloin mäkeen. Lisänny olen 3l. mut eikö toi riitä vai onko joku piuha väärin, eipä noita laatikon liittimiä voi väärin kytkee, vaiko??
    Ettei vaan oo menny liikaa öljyä.Sehän on myrkkyä automaattilootalle.
    Ite oon rikkonut yhen Mitsun automaattilootan liialla öljyllä...
    Eihän sitä voi kokeilematta tietää
    Melkeen veisin sinne liikkeeseen kuitenkin tarkastukseen.

    Comment

    • bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

      #17
      löytyikö tähän ongelmaan ratkaisu?
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

      Comment

      • keppi
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 12

        #18
        Originally posted by bemu2000 View Post
        löytyikö tähän ongelmaan ratkaisu?
        Juu!!
        Nyt on toiminu loppukesän ja alkusyksyn ilman ongelmia, tosta öljystä se oli kiinni, sitä oli liian vähän!

        Nyt on pari uutta ongelmaa, alotin uuden aiheen!!

        Comment

        • keppi
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 12

          #19
          Joopa joo!!
          Taas alkanut toi vaihteiston vikavalo palamaan. Pysyhän se jo useamman kuukauden poissa, loota vaihtaa kuitenkin ilman ongelmia!
          Vikakoodit luettiin, löyty seuraavaa:

          -040 Tuntematon vika
          -039 Tuntematon vika
          -057 Tuntematon vika
          -019 Vetomagneetti vaihteenvalits. esto
          Maavuoto, pysyvä vika!

          Vaihde menee päälle kyllä ilman jarruun koskemista, näin ei varmaankaan saisi olla, eli mitä rikki ja mistä johtuu?? Liittyykö tohon vetomagneettiin??

          Viimeksi sammu vikavalo, kun lisättiin öljyä, nyt ei taida olla siitä kyse?

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #20
            Eli todennäköisesti tuo ongelman alkujuuri juontaa tuohon 3l:n uuden/pesevän öljyn lisäykseen(ilman täydellistä pesuprosessia+suodattimen vaihtoa). Eli ilmeisesti jotain on nyt tukossa/jumissa venttiilikoneistossa koska ei ilmoita suoraa sähkövikaakaan. Lisäksi tuo öljyn lisäys ja häiriön hetkellinen poistuminen viittaa siihen.
            No,parissakin minun tietämässäni ihan vastaavassa tapauksessa(tosin e38 ja e36) "jumi" on onnistuttu purkamaan vaihtamalla suodatin ja öljyt runsaalla läpihuuhtelulla.
            Tämä voisi kannattaa kokeilla melko pian, ennen kuin pysyvämpiä vaurioita ennättää syntyä.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎