Eikös kuitenkin e39:in interior muoviosat ole suhteellisen hyvälaatuisia. Jonkin laatuanalyysin mukaan sai muistaakseni 94p/100 kun vanhemmat e36:t pyörii siellä 30p:n Opel/Fiat kategoriassa....mutta ei sentään haise ihan yhtä halvalle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 muoviosien heikko laatu
Collapse
X
-
Originally posted by jjheimoOmassa E39:ssä nappulat tippuilee ja lämmonsäätimen nappi oli halki,varmaankin edellisella omistajalla palanu käpy ja töötänny nyrkillä ohjauspaneeliin siltä meinaan ihan näytti.Pienellä fixauksella sain niistä ihan ok kuntoiset,joskus sit jaksais hommaa uudet nappulat
P.S Jos jollain on ylimääräisenä kasettitelineen tilalle tulevaa säilytyslokeroa niin täällä olisi varma ostaja,sais sit heitettyy ton kasettitelineen vesilinnun perseeseen ja poikittain.
Aiheeseen sen verran, että en nyt oikein ymmärrä miten noita nappuloita ym. muovinippeleitä nyt rikki saa normaali käytöllä. Täytyykö niitä räveltää rikkimenemisen toivossano joo, ne mukitelineet kyllä hajoaa pelkästä katseesta..
Comment
-
-
Kuvat jäivät eilen ottamatta, mutta kun tarkastelin irtoavia nappuloita, niin huomasin, että itse nappuloista suurin osa oli ehjiä, mutta nappuloita ympyröivän paneelin aukot nappuloille olivat kuluneet niin, että nappuloiden alakynsi ei enää yllä pitämään nappuloita pakoillaan.
Onneksi uudet nappulat tulevat paneelin kanssa. Hinta n. 20 €.
Muistaako joku tarkemmin sen säilytysrasian hintaa?
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82Kuvat jäivät eilen ottamatta, mutta kun tarkastelin irtoavia nappuloita, niin huomasin, että itse nappuloista suurin osa oli ehjiä, mutta nappuloita ympyröivän paneelin aukot nappuloille olivat kuluneet niin, että nappuloiden alakynsi ei enää yllä pitämään nappuloita pakoillaan.
Onneksi uudet nappulat tulevat paneelin kanssa. Hinta n. 20 €.
Muistaako joku tarkemmin sen säilytysrasian hintaa?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by MoonshineYleisesti ottaen e39:n materiaalivalikoima on mielestäni laadukas, mutta kyllähän sinne mahtuu älyttömiäkin ratkaisuja. Omassa autossa hajalla (tai oli hajalla) seuraavat:
- Ilmastointipanelin pari nappia halki
- Comfort-penkkien muovisuoja halki (edelleen...)
- Kuskinovessa olevan lasinostimien katkaisinpanelin reuna halki (käsittämättömän ohut muovireuna, vaihdoin koko panelin)W204 C350 AMG
Toyota Corolla 1.3XI 16V
Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i
Comment
-
-
Jaa noita ilmastoinnin nappejako saa huokeasti ? Mitä semmonen satsi maksaa (mulla ne lämmönsäätönapit kummaltakin puolelta keskeltä halki ;(), ja onko hankala vaihtaa ?
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by haraldOmassa autossa kaikki nappulat ovat virheettömiä, eikä mitään halkeamia ole missään. Ihmetyttää, että miten ne voivat mennä normaalikäytössä rikki ? Sen sijaan kuskinpenkistä on jo kaksi kertaa muovisuoja siitä sivusta mennyt rikki... Kestävät n kaksi vuotta ja liimailemalla yksi vuosi "lisäaikaa". Uutta tarvis siis taas mennä ostamaan. Sisusta ei juurikaan uutta häpeä, vaikka ikää alkaa olla kohta 10 vuotta, joten kyllä materiaalit ovat mielestäni laadukkaita.
Comment
-
-
Originally posted by teropaJaa noita ilmastoinnin nappejako saa huokeasti ? Mitä semmonen satsi maksaa (mulla ne lämmönsäätönapit kummaltakin puolelta keskeltä halki ;(), ja onko hankala vaihtaa ?
Tero
Vaihdon hankaluudesta juttua loppuviikosta, kun tulee aikaa ihmetellä asiaa. Paneeli pitäisi lähteä ihan kampeamalla pois, mutta tuossa esimerkkitapauksessa on sen verran tiukassa, että ei muovilastalla lähde ja pelkään, että mettalilastalla jää jäljet. Pitää ilmeisesti perjantaina purkaa siitä alhaalta ensin mukitelineet ja alapaneeli ja sen jälkeen työntää takakautta paneeli ulos.Last edited by SledgeHammer82; 15-08-2006, 12:20.
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82Sen parikymppiä maksaa virallisilla jälleenmyyjillä kaikki napit, napit on paneelissa johon on tehtaalla tehty kaksi keltaista viirua, jotta sitä ei voisi käyttää ja ihmiset nyppisivät uudesta napit irti ja asentaisivat vanhaan. Mikäköhän kuningasidea Baijerin pojilla on tässä ollyt takana?
Vaihdon hankaluudesta juttua loppuviikosta, kun tulee aikaa ihmetellä asiaa. Paneeli pitäisi lähteä ihan kampeamalla pois, mutta tuossa esimerkkitapauksessa on sen verran tiukassa, että ei muovilastalla lähde ja pelkään, että mettalilastalla jää jäljet. Pitää ilmeisesti perjantaina purkaa siitä alhaalta ensin mukitelineet ja alapaneeli ja sen jälkeen työntää takakautta paneeli ulos.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Moi,
Odotan mielenkiinnolla raporttia tuosta vaihdosta. Jos voit Sledge, niin ota toki kuvia eri työvaiheista ja siitä myös, missä se sensorituuletin sijaitsee. Tuo on nimittäin hyvä pointti. Eikö se ole just se, joka vinkuu aina joskus ?
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Comment