Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 535 vesipumppu jälleen paskana...??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7438
    • Oulu

    #31
    Hihnapyörä (muovia!) tuli KL-varaosilta kuten luvattiinkin ja vaikutti oikealta. Korjaamo lupaili yrittää saada auton tänään kasaan. Sitten nähdään vuotaako se jäähdytin. Viskoflektin siivet näytti täysin vauriottomilta, mitä ihmettelen.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 24-08-2006, 13:53.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber

    Comment

    • jarkkil
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 264

      #32
      Munkin pitäs kohta lähtee kiikuttaa tota pirssiä hoitoon että ne pääsee sitä heti aamusta tunaa. Laita tosiaan jotai hintapoliittisia juttuja siittä remontista niin pääsee vähä vertailee. Tosin eihä noita remontteja keskenään voi hirveästi verrata mut kuiteskii...

      Comment

      • Petri.Kekkonen
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 7438
        • Oulu

        #33
        Pumpun vaihtotyö (sisältäen siis hihnapyörän vaihto erikseen toisena päivänä) sekä jäädytysnesteet maksoivat yhteensä 186€. Työtunteja 2,5.

        Kokonaissummaksi vesipumpun leviämiselle saadaan:
        Uusi pumppu 40€
        Uusi hihnapyörä (sis. postikulut pikana) 58€
        Vaihtotyö 186€
        =================================
        YHTEENSÄ 284€

        Lisäbonuksena jäähdytin on kuulemma siinä kunnossa että kannattaisi vaihtaa, eli 220€ + työt vielä tiedossa. Tuntui toistaiseksi pitävän nesteet sisällä.
        E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
        E39 523i M Sport '00, Titansilber

        Comment

        • jarkkil
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 264

          #34
          Joo mun remontti maksoi 130. Työn osuus oli 115 egee ja nesteet sen 15. Ja pumpun hintahan oli se 119. Mutta nyt pelittää hienosti ja viskokin pyörii silloin kun pitääkin

          Comment

          • ttornberg
            Newbiemmer
            • Aug 2006
            • 9

            #35
            Originally posted by Juice
            Onneks on sähköflekti, pumppu kestänee pitkään. Klappia ei ainakaan tunnu (125tk).
            Onko viskon muuttuminen sähköflektiin vuosimallikohtainen vai henkilökohtainen asia?

            Comment

            • Petri.Kekkonen
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2006
              • 7438
              • Oulu

              #36
              Ja lisäkysymyksenä edelliseen, että onko joku korvannut itse viskon sähköflektillä?
              E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
              E39 523i M Sport '00, Titansilber

              Comment

              • Stone
                BTCF Member
                • Jan 2005
                • 4074
                • Helsinki

                #37
                Originally posted by Petri.Kekkonen
                Ja lisäkysymyksenä edelliseen, että onko joku korvannut itse viskon sähköflektillä?
                Kyllä nuo kiisselin virittäjät ainakin on noita viskoja vaihtaneet sähköflekteihin ja onkohan juicen kohdalla sama juttu.. en sitten tiedä miksi tuo flekti näissä toimii viskolla eikä sähköllä, joku tietävä voisi avautua.
                E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                VW Pornstarter (työjuhta)
                Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                Finnmaster T8







                Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                Comment

                • ttornberg
                  Newbiemmer
                  • Aug 2006
                  • 9

                  #38
                  Originally posted by Petri.Kekkonen
                  Ja lisäkysymyksenä edelliseen, että onko joku korvannut itse viskon sähköflektillä?
                  Elikkä juurikin tuota samaa tavoittelin edellisessä kysymyksessäni

                  Comment

                  • Harri/520 touring
                    Newbiemmer
                    • Oct 2008
                    • 1

                    #39
                    Korjauslasku

                    Mulla meni samalla lailla täysin yllättäen vesipumpun laakerit ja samalla viskoflektin siivet. Vaihto osineen tuli maksamaan seuraavasti:
                    siivet: 75
                    hihnapyörä: 48.80
                    vesipumppu: 67.10
                    urahihna 1 & 2 16.65 & 30.45
                    tuntityöt 5 a 55
                    + kaikkiin alv 22%

                    Mikä on mielipiteenne, miten suhtaudun laskuun? YHT: 687.30?

                    Comment

                    • Clavurion
                      BTCF Member
                      • Feb 2005
                      • 9158
                      • Oulu

                      #40
                      Originally posted by Harri/520 touring View Post
                      Mulla meni samalla lailla täysin yllättäen vesipumpun laakerit ja samalla viskoflektin siivet. Vaihto osineen tuli maksamaan seuraavasti:
                      siivet: 75
                      hihnapyörä: 48.80
                      vesipumppu: 67.10
                      urahihna 1 & 2 16.65 & 30.45
                      tuntityöt 5 a 55
                      + kaikkiin alv 22%

                      Mikä on mielipiteenne, miten suhtaudun laskuun? YHT: 687.30?
                      5 tuntia saatu hommaan käytettyä.
                      E39 530dA -02 M-Sport
                      E53 X5 3.0dA -06 Sport
                      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎