Originally posted by TareJR
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530 d nyt se sitten sammu kokonaan
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by rle View PostPitäisikö tankinpumpun olla kokoajan päällä koneen käydessä? Taitaa olla minulla pumppu sökö.ihmetyttää vain kun ei pierburgin kestänyt kuin alle vuoden. Minkä sulakkeen kautta virrat tulee pumpulle?Last edited by Clavurion; 19-06-2016, 18:02.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by TareJR View PostKorkeepainepumppun paineanturi, suodatin, siirtopumppu vaihettu, ja ei vielkää mitään sano.
Vikakoodit mitä tulee on hehku modulelle jne... ja mikään ei häviä ja mitään ei tuu lisää vaikka piuhan ottaa nokka-akselin asentto tunnistimelta pois.
Eli olisko vika tos nokka-akselin asentto tunnistimessa?F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Kuinka tuon pumpun oikein pitäisi toimia? Näyttää netin kuvissa olevan erilaisia versioita letkujen osalta. Minulla (530D vm02) auto ottaa löpön ilman tankin pumppua oikealta puolelta ja pumppu ilmeisesti imee tankin pohjassa olevan telineen kautta aineen vasemmalta puolelta. Netin kuvissa pumpusta lähtevä letku menee suoraan moottorille lähtevään letkuun, mutta miten tässä versiossa aine saadaan vasemmalta puolelta oikealle?
Viimeksi minulla loppui kulkeminen niin, että vasen puoli näytti tyhjenevän ensin ja oli lähes tyhjä. Oikealla puolella oli vielä ainetta.
Ihmetyttää myös virtojen tuonti pumpulle, miten se voi toimia löpöön upotettuna?
Linkin mukainen pumppu minulla
Comment
-
Comment