Announcement

Collapse
No announcement yet.

530 d nyt se sitten sammu kokonaan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

    #46
    Originally posted by TareJR View Post
    Korkeepainepumppun paineanturi, suodatin, siirtopumppu vaihettu, ja ei vielkää mitään sano.

    Vikakoodit mitä tulee on hehku modulelle jne... ja mikään ei häviä ja mitään ei tuu lisää vaikka piuhan ottaa nokka-akselin asentto tunnistimelta pois.

    Eli olisko vika tos nokka-akselin asentto tunnistimessa?
    Kuten tuossa jo aikaisemmin kyseltiin, niin katso siirto ja rail-paineet. Se, että ainetta tulee ei vielä tarkoita mitään. Ellei sieltä löydy riittäviä paineita ei auto käynnisty.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • rle
      Bimmer Rookie
      • Nov 2005
      • 112
      • tampere

      #47
      Pitäisikö tankinpumpun olla kokoajan päällä koneen käydessä? Taitaa olla minulla pumppu sökö.ihmetyttää vain kun ei pierburgin kestänyt kuin alle vuoden. Minkä sulakkeen kautta virrat tulee pumpulle?

      Comment

      • Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9142
        • Oulu

        #48
        Originally posted by rle View Post
        Pitäisikö tankinpumpun olla kokoajan päällä koneen käydessä? Taitaa olla minulla pumppu sökö.ihmetyttää vain kun ei pierburgin kestänyt kuin alle vuoden. Minkä sulakkeen kautta virrat tulee pumpulle?
        Kyllä pumput käyvät jatkuvasti moottori käynnissä. Releen syöttö F31 ja releen kautta pumppujen syöttö F22. Sama syöttö siis sekä tankin- että siirtopumpulle.
        Last edited by Clavurion; 19-06-2016, 18:02.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        • juha_s
          Alueaktiivi
          • May 2008
          • 447
          • Lappeenranta

          #49
          Originally posted by TareJR View Post
          Korkeepainepumppun paineanturi, suodatin, siirtopumppu vaihettu, ja ei vielkää mitään sano.

          Vikakoodit mitä tulee on hehku modulelle jne... ja mikään ei häviä ja mitään ei tuu lisää vaikka piuhan ottaa nokka-akselin asentto tunnistimelta pois.

          Eli olisko vika tos nokka-akselin asentto tunnistimessa?
          Jos pyyhit ne koodit niin mitä tulee uudestaan? Pitäisi diisselin lähteä näillä keleillä kyllä käyntiin ilman hehkuja. Nehän ei automaattisesti häviä sieltä, muuttuu vaan not present.
          F11 535d xDrive M-Sport -13

          Comment

          • rle
            Bimmer Rookie
            • Nov 2005
            • 112
            • tampere

            #50
            Kuinka tuon pumpun oikein pitäisi toimia? Näyttää netin kuvissa olevan erilaisia versioita letkujen osalta. Minulla (530D vm02) auto ottaa löpön ilman tankin pumppua oikealta puolelta ja pumppu ilmeisesti imee tankin pohjassa olevan telineen kautta aineen vasemmalta puolelta. Netin kuvissa pumpusta lähtevä letku menee suoraan moottorille lähtevään letkuun, mutta miten tässä versiossa aine saadaan vasemmalta puolelta oikealle?
            Viimeksi minulla loppui kulkeminen niin, että vasen puoli näytti tyhjenevän ensin ja oli lähes tyhjä. Oikealla puolella oli vielä ainetta.

            Ihmetyttää myös virtojen tuonti pumpulle, miten se voi toimia löpöön upotettuna?

            Linkin mukainen pumppu minulla

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎