Originally posted by veku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 alustan madallus..ongelmia
Collapse
X
-
Ei niin odotettu vastaus...
Jos tietäisin minkä verran tahtoisin keulaa ylemmäs ja minulla olisi ehjät jouset aihioina, ottaisin yhteyttä jousipajaan joka muokkaisi jouset uudestaan (tai tekisi uudet jouset teoriamiehille). Tätä tekee moni jousenvalmistaja, teetin kyseisen homman Meta-Jousella länsisavossa kerran ja olin tyytyväinen koska teoria ja käytäntö kohtasivat erittäin tarkalla ja edullisella tavalla. Ikävänä puolena on se, että alunperin pulverimaalatut jouset joutuu sitten käsittelemään itse uudelleen korroosiota vastaan.---
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Posttoisilla jousilla... kai se on melkeen sama nouseeko 10mm vai 15-20mm :think
Originally posted by -Tapi View PostJos tietäisin minkä verran tahtoisin keulaa ylemmäs ja minulla olisi ehjät jouset aihioina, ottaisin yhteyttä jousipajaan joka muokkaisi jouset uudestaan (tai tekisi uudet jouset teoriamiehille). Tätä tekee moni jousenvalmistaja, teetin kyseisen homman Meta-Jousella länsisavossa kerran ja olin tyytyväinen koska teoria ja käytäntö kohtasivat erittäin tarkalla ja edullisella tavalla. Ikävänä puolena on se, että alunperin pulverimaalatut jouset joutuu sitten käsittelemään itse uudelleen korroosiota vastaan.
Maalaus ei ongelma koska töissä on mm pulverimaalaus mahdollisuus.
Eli minulla on kahdet etujouset -50 mm ja ilmeisesti -30 mm .
Miten tuo meta jousella homma pelaa esim minun tapauksessa,eli pystyykö madalluksen määräämään ,haen sellaista ratkaisua millä keskiöstä kaareen on 330 mm..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostMiten tuo meta jousella homma pelaa esim minun tapauksessa,eli pystyykö madalluksen määräämään ,haen sellaista ratkaisua millä keskiöstä kaareen on 330 mm..---
Comment
-
-
Originally posted by veku View Postkeula projekti jatkuu..
Nyt keulaan tulee toiset jouset ja konin säädettävät iskarit,toivotaan että saadaan keulan toiminta tip top kuntoon.
Mulla ei vieläkään ratkaisua kun ei näistä jousista ja mitatuista korkauksista ota pirukaan selvääMittasin oman touringin, joka siis M-sport/tasösäädöllä. Etukaaren matka napaan oli edessä 355mm ja takaa 345mm. Nyt pitäisi siis saada keulaa 10-15mm alemmas. Sopivia jousia ei löydy mistään vaan pitäisi olla säädettävät. Sitten koni ei jostain syystä tee säädettävää takaiskaria tasonsäätö touringiin. Näin ainakin saksassa väittivät kun yhden liikkeen kanssa asiaa olen selvittänyt. 6 koneisiin on kyllä jousia vaikka millä mitalla, mutta se ei nyt tässä tapauksessa auta, päinvastoin. Hermot menee... Mites tuo H&R:n säädettävä alusta? Tuskin saa tasonsäätö touringiin tuotakaan...
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostMikäs on tilanne tänään?
Mulla ei vieläkään ratkaisua kun ei näistä jousista ja mitatuista korkauksista ota pirukaan selvääMittasin oman touringin, joka siis M-sport/tasösäädöllä. Etukaaren matka napaan oli edessä 355mm ja takaa 345mm. Nyt pitäisi siis saada keulaa 10-15mm alemmas. Sopivia jousia ei löydy mistään vaan pitäisi olla säädettävät. Sitten koni ei jostain syystä tee säädettävää takaiskaria tasonsäätö touringiin. Näin ainakin saksassa väittivät kun yhden liikkeen kanssa asiaa olen selvittänyt. 6 koneisiin on kyllä jousia vaikka millä mitalla, mutta se ei nyt tässä tapauksessa auta, päinvastoin. Hermot menee... Mites tuo H&R:n säädettävä alusta? Tuskin saa tasonsäätö touringiin tuotakaan...
Jos tämä ei itseä miellytä niin laitan samat jouset jotka mulla oli aiemmin ja keula ja perä on sitten 340:ssä
Sulla on täsmälleen sama ongelma kuin mulla tosin nyt on keula mun makuun liika matalalla..iso kasa jousia viereen ja asennushommiin.
Toi perähän sulla on ok eli keulan kun saat alemmas niin bueno ?!
Edelleen se säädettävä paketti olis jees
Mutta pitää asennella kun kelit lämpenee niin tarkenee puolilämpimässä hallissa hoitaa asennuksen.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
No niin toisella puolella olisi konin iskari ja K.A.W jousi sitten tuli vaimolla kiire kauppaan..mutta eroja on tuo konin puoli on selvästi mukavampi varsinkin nyt kun käänsin löysimpään asentoon säädöön.
Hieman liika matala on keula vieläkin mutta konstit on jo siihen tiedossa
Tavoite on 340 perä ja 330 keulaF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Comment