eli oon miettiny ku pitää ilmastointia auto asennos talvella ja asteet vaikka +22, niin eka kapiini lämpiää ihan v***un kuumaksi ja hetken päästä lämpö tasaantuu ja on sopiva ja sitte aikasa ku on ajellu, niin rupee lykkäämään kylmää ja tuntuu, että paleltuu. siispä nyt oon aikani käyttäny lämppäriä manuaalisesti asteet +26 ja puhallusvoimaa säätelemällä pitäny lämmön sopivana, mutta nyt ku taas ajelin pitemmästi, niin rupes puskeen viileetä, sitten nostin asteet +28 ja edelleen tuli viileetä, sit laitoin asteet tappiin +32 niin rupesi tulemaan taas lämmintä ja hetken päästä tiputin asteen +26 ja sitten taas oli sopiva lämpö autossa....
eli onko tuossa automaatti-ilmastoinnissa jotain vikaa, vai onko se talvella vaan niin per***stä? oon jo monesti sen kironnu, ku saa koko ajan olla säätelemässä sitä, että tarkenee...
eli onko tuossa automaatti-ilmastoinnissa jotain vikaa, vai onko se talvella vaan niin per***stä? oon jo monesti sen kironnu, ku saa koko ajan olla säätelemässä sitä, että tarkenee...
Comment