Mitäs muita pikkuhiluja kannattaa iskarin vaihdon yhteydessä vaihtaa, jos haluaa varman päälle pelata? Iskarin yläpää ilmeisesti ainakin.. Mites 270tkm ajetusta jousi (oletettavasti alkuperäinen), jos näyttää päällepäin hyvältä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 iskunvaimentimen vaihto
Collapse
X
-
No yläpää kannattaa vaihtaa jos vähänkin näyttää huonolta.
Jousista ei ulkonäon perusteella voi sanoa. Multa katkesi 290tkm ajetusta ihan siistin näköinen alkuperäisjousi auton ollessa parkissaMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by lihakimpale View PostTuleeko uudessa iskarissa aina pölysuojakumi mukana?
Comment
-
-
Pitäs omaankin katiskaan iskarit vaihtaa kun aloittiivat kitinällä ja sitten kovilla pakkasilla tuossa menettivät täysin toimintakykynsä,meno oli ettenkö sanoisi kengrumaisen jännää.
Kävin motornetissä yytsimässä hommaa...monroet ois ollu hyllyssä suoraan mutta täältä lueskellun perusteella valkkasin sachsit.Otin samaan settiin pohjaanlyöntikumekset ja pölysuojat kun niitä ei ilmeisesti iskarin mukana tule?
Oli tarkoitus ottaa myös yläpään laakerit mutta niitä ei ollut m-sport alustaan,onko ne erilaiset mukamas?Ja onko kannattava vaihtaa samalla,tai siis toki on mutta mistä sen tietää millon ne on vaihtokunnossa??Että meniskö vielä vanhoilla...Sieg Nature!
-2003 e39 touring 525 iA msport- "mustanvärinen"
-2001 e39 touring iA 525- "musta"
-1998 Zetor 7431-
-1989 w124 230-
-1972 El Camino 383cid-
-1974 Tunturi pappa puch- "Black Pappa"
-1969 Amazon b20- "Amazzingsson"
Comment
-
-
Originally posted by Viljo540 View PostPitäs omaankin katiskaan iskarit vaihtaa kun aloittiivat kitinällä ja sitten kovilla pakkasilla tuossa menettivät täysin toimintakykynsä,meno oli ettenkö sanoisi kengrumaisen jännää.
Kävin motornetissä yytsimässä hommaa...monroet ois ollu hyllyssä suoraan mutta täältä lueskellun perusteella valkkasin sachsit.Otin samaan settiin pohjaanlyöntikumekset ja pölysuojat kun niitä ei ilmeisesti iskarin mukana tule?
Oli tarkoitus ottaa myös yläpään laakerit mutta niitä ei ollut m-sport alustaan,onko ne erilaiset mukamas?Ja onko kannattava vaihtaa samalla,tai siis toki on mutta mistä sen tietää millon ne on vaihtokunnossa??Että meniskö vielä vanhoilla...Last edited by lihakimpale; 12-03-2018, 19:58.
Comment
-
-
Oolsprite...otanpa ne sit samalla niin tuleepahan kerralla koko paketti reilaan.Kiitoksia vastauksesta!Sieg Nature!
-2003 e39 touring 525 iA msport- "mustanvärinen"
-2001 e39 touring iA 525- "musta"
-1998 Zetor 7431-
-1989 w124 230-
-1972 El Camino 383cid-
-1974 Tunturi pappa puch- "Black Pappa"
-1969 Amazon b20- "Amazzingsson"
Comment
-
-
e39 530d msport iskarin yläpään laakeri
Moro. Tuli itsellä sama homma vastaan, kun tuo hyvä tiestön kunto ja kilometrit heittivät öljyt pihalle etutolpasta, niin meinasin samalla vaihtaa Sachsin etutolpan kanssa touringiin pölysuojat ja kumit, sekä yläpään laakerin, niin miten tuon laakerin kanssa kun motonetistä sanotaan ettei heillä oleva laakeri käy msport malliin ja AD:lla ei ollut eritelty sopivuutta msport iskariin/varmaa tietoa sopivuudesta. Onko porukalla kokemusta käykö motonetista tai AD:lta ostetut yläpään laakerit msport mallin iskariin? Tai sitten et mistä kannattaisi lähteä etsimään?
Samalla tuli tietty vielä mieleen jousen vaihto, mut taidan kallistua siihen et tarkistais onko jousi vielä ehjä kauttaaltaan, mennäkkö vielä sitten vanhalla jos on alkuperäinen, autolla kuitenkin jo ajettu ~350 tkmEX:
E39 530d Touring Individual Carbonschwartz 2003
E39 528i Touring Biarritzblau 1998
E36 328i Sedan Cosmosschwartz 1995
///M
Joensuu Connection
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa328 View PostMoro. Tuli itsellä sama homma vastaan, kun tuo hyvä tiestön kunto ja kilometrit heittivät öljyt pihalle etutolpasta, niin meinasin samalla vaihtaa Sachsin etutolpan kanssa touringiin pölysuojat ja kumit, sekä yläpään laakerin, niin miten tuon laakerin kanssa kun motonetistä sanotaan ettei heillä oleva laakeri käy msport malliin ja AD:lla ei ollut eritelty sopivuutta msport iskariin/varmaa tietoa sopivuudesta. Onko porukalla kokemusta käykö motonetista tai AD:lta ostetut yläpään laakerit msport mallin iskariin? Tai sitten et mistä kannattaisi lähteä etsimään?
Samalla tuli tietty vielä mieleen jousen vaihto, mut taidan kallistua siihen et tarkistais onko jousi vielä ehjä kauttaaltaan, mennäkkö vielä sitten vanhalla jos on alkuperäinen, autolla kuitenkin jo ajettu ~350 tkm
Comment
-
Comment