Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 523 IA -96: Lämmöt katossa...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gifu-e39-
    Newbiemmer
    • Dec 2006
    • 4

Vesipumpun vaihdosta ei ole tietoa, mutta korjaamon mies "totesi" sen kaksi kertaa ehjäksi... mene ja tiedä.
    Sen verran nyt porukka ilmauksen kanssa samaa mieltä, joten pitäämennä potkimaan tätä ns. korjaamon poikia perseelle, että homma hoituis ja sain bemun taas alle uudeks vuodeks.

P.S. Vituttaa ajaa etuvetoisella sijaisautolla (Opel)

Comment

• reddewil
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 3015
      • West Coast

Originally posted by Gifu-e39- View Post
      Vesipumpun vaihdosta ei ole tietoa, mutta korjaamon mies "totesi" sen kaksi kertaa ehjäksi... mene ja tiedä.
      Sen verran nyt porukka ilmauksen kanssa samaa mieltä, joten pitäämennä potkimaan tätä ns. korjaamon poikia perseelle, että homma hoituis ja sain bemun taas alle uudeks vuodeks.

P.S. Vituttaa ajaa etuvetoisella sijaisautolla (Opel)
      Se pumppu on melko varmasti rikki näin vuoden vaihteen alennusmyyntien kunniaksi 90%:sti.
      Se ropeli pyörii akselin ympärillä mutta näyttää ehjältä (voi todentaa kun "väkivallalla" sitä pyörittelee. Pumppaa nätisti tyhjäkäynnillä mutta heti kun koneeseen tulee kuormaa ja kierroksia akseli luistaa ja lämmöt nousee nopeasti. Veikkaan että viimeistään tuon keittämisen yhteydessä pumppu on saanut siipeensä. Pumpun vaihto on autoissa melko halpa "henkivakuutus".
      ...

Comment

• Ide
        Bimmer Rookie
        • Apr 2005
        • 74
        • Ii

Originally posted by Hemi View Post
        Voin vain todeta että ainakaan minä en e36:iä tai 9/98-vanhempaa e39:iä saa tästä ole enään täydellisesti itsestään ilmaantumaan, vaan kyllä sen eteen joutuu hieman tekemään töitä.
        Mulla on juurikin 9/98 530dA, johon huomenissa meinasin termostaatin vaihtaa. Millä tavalla tämän maagisen vuosimallin jälkeen ilmaus hepottuu?
        E39 530dAt 9/98
        www.ilkansivu.net

Comment

• Vehkis
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2007
          • 1441
          • Turku

Originally posted by Ide View Post
          Mulla on juurikin 9/98 530dA, johon huomenissa meinasin termostaatin vaihtaa. Millä tavalla tämän maagisen vuosimallin jälkeen ilmaus hepottuu?
          En nyt 100% varma ole, mutta tuossa on vissiin kiertovesipumppu joka hoitaa sen ilman pois sieltä järjestelmästä(dieselistä en sitten tiedä).Jos olen väärässä, joku viisaampi korjatkoon..
          Last edited by Vehkis; 13-07-2007, 22:16.
          Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
          ex E39 535iA -97
          sekä x määrä riisikippoja

Kesäautona toimii vw kupla -65

Comment

• Octron
            Newbiemmer
            • Sep 2009
            • 2
            • Finland

lämmöt normaalissa taas!

itsellä oli täysin sama ongelma 523 vm98 aj.150tkm kanssa, mutta tänään vaihdettiin visko ja pientä limpparipullo kikkailua harkiten lisää nestettä koneeseen. Eipä ollut minun aikana ennen kone tuollaista ääntä pitänytkään

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎