Lainataans topiccia.
Auto e39 530d -02
Viat alkoi ensin sillä että mittaristossa ei vilkkunnut vilkun merkkivalo, sitten auto ei mennyt aina enää päikkäreille.
Nyt ei toimi radio, valojen korkeudensäätö, vilkun merkkivalo ja peilinlämmittimet hohkaa 24/7 , onko peileille omaa sulaketta että saisi auton edes ajoon?
Ja mistä vikaa alkaisi muihin vaivoihin etsimään?
Irroitin siilin johdon, mutta ainakaan se ei vaikuta peilinlämmittimiin
E39 sulakekaavio + virrat katoaa
Collapse
X
-
Originally posted by BenDilde View PostOnkohan nää sulakekaaviot autokohtaisia? Mun omassa nimittäin näyttää tolle 41 sulakkeelle että se olis radion. Eikä mun listassa näy edes koko Speed Controllia 😀
Leave a comment:
-
-
Onkohan nää sulakekaaviot autokohtaisia? Mun omassa nimittäin näyttää tolle 41 sulakkeelle että se olis radion. Eikä mun listassa näy edes koko Speed Controllia 😀
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti* View Postosaasko joku sanoa mistä löydän touringin takavalojen sulakkeet? nimenomaan peräluukun omat. oli kasa piuhoja saranan vierestä poikki ja tuos mittailin niin eihän sinne enään olavia tullu ja en jostain syystä sulaketta löytäny ainakaan hanskalokerosta enkä perältä
Leave a comment:
-
-
osaasko joku sanoa mistä löydän touringin takavalojen sulakkeet? nimenomaan peräluukun omat. oli kasa piuhoja saranan vierestä poikki ja tuos mittailin niin eihän sinne enään olavia tullu ja en jostain syystä sulaketta löytäny ainakaan hanskalokerosta enkä perältä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by valkoinenkupla View PostTupakansytytin lakkasi toimimasta joku aika sitten. Vaihdoin uuden sulakkeen rasiaan, mutta sekään ei auttanut. Mitä kannattaisi tutkia seuraavaksi? :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: