memebuy23buy

E39 sulakekaavio + virrat katoaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jantsu78
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Kyllä. Se on 50A ja muistaakseni semmoinen isomman mallinen sulake.
    Kiitos avusta. Pitää alkaakin metsästämään flektiä seuraavaksi.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by jantsu78 View Post
    Aivan, niinpä vähän arvelinkin. Tulee pieni purkuhomma siis eteen. Onko F75 sulake hanskalokeron takana niin tsekkaan nyt senkin vielä?
    Kyllä. Se on 50A ja muistaakseni semmoinen isomman mallinen sulake.

    Leave a comment:


  • jantsu78
    replied
    Aivan, niinpä vähän arvelinkin. Tulee pieni purkuhomma siis eteen. Onko F75 sulake hanskalokeron takana niin tsekkaan nyt senkin vielä?
    Last edited by jantsu78; 02-03-2017, 19:56.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by jantsu78 View Post
    528i -01 (12/00 käyttöönotto) m-sport individual automaatti sedan. Tarvitko muuta tietoa?
    Tämä riittää. Siellä on perässä se F75 jonka perässä sähköflekti. Sähköflekti alkaa usein vikaantuessaan kuluttamaan virtaa sammuksissakin.

    Leave a comment:


  • jantsu78
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Laitappa ilmoille auton tarkka malli.. on vähän vaihtoehtoja..

    528i -01 (12/00 käyttöönotto) m-sport individual automaatti sedan. Tarvitko muuta tietoa?

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by jantsu78 View Post
    No mutta, kaikki sulakkeet on irti, mihin voi virta mennä?

    edit: Sulake 105 vie virran. Auxiliary heater -> http://fusesdiagram.com/bmw/fuses-an...bmw-5-e39.html
    Webasto? Mutta eihän tässä vehkeessä ole Webastoa.

    Meneekö tästä samasta F105 siis myös sulakkeelle F75 (AC condenser blower motor/engine coolant blower motor)?
    Laitappa ilmoille auton tarkka malli.. on vähän vaihtoehtoja..

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by lihakimpale View Post
    Ite vasta mittailin. Ovet ei-lukossa ilman hälyä 10-20mA ja ovet lukossa häly päällä huiteli 30-40mA välillä.
    Muistin väärin tuon lukeman, WDS sanoo seuraavaa:

    Setpoints
    Depending on the vehicle equipment, the closed-circ
    uit current can reach the following maximum values
    16
    minutes after turning off the ignition and arming t
    he vehicle:
    Series E36: 30 mA
    Series E38: 50 mA
    Series E39: 40 mA
    Series E46: 40 mA

    Eli 40 mA on maksimi mitä auto saa viedä nukkuessaan.

    Leave a comment:


  • jantsu78
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Odotithan että auto nukahtaa ennen mittausta?
    Tottakai, on tässä sen verran mittailtu jo. Tuossa ylempänä jo löytyi mihin virta katoaa, tosin en tiedä mikä on syypää.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by jantsu78 View Post
    Kävinpä taas ropeltamassa. Akulta lähtevä ohuempi plus-kaapeli syö virran. Pelkkä paksu kaapeli kiinni -> kulutus 0A. Pelkkä ohut kaapeli kiinni, kulutus 0,24A.

    Mihin tämä kaapeli menee?
    Odotithan että auto nukahtaa ennen mittausta?

    Leave a comment:


  • jantsu78
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Isossa kaapelissa on vain startti ja laturi, kaikki muu on sen pienen perässä.
    No mutta, kaikki sulakkeet on irti, mihin voi virta mennä?

    edit: Sulake 105 vie virran. Auxiliary heater -> http://fusesdiagram.com/bmw/fuses-an...bmw-5-e39.html
    Webasto? Mutta eihän tässä vehkeessä ole Webastoa.

    Meneekö tästä samasta F105 siis myös sulakkeelle F75 (AC condenser blower motor/engine coolant blower motor)?
    Last edited by jantsu78; 02-03-2017, 18:40.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by jantsu78 View Post
    Kävinpä taas ropeltamassa. Akulta lähtevä ohuempi plus-kaapeli syö virran. Pelkkä paksu kaapeli kiinni -> kulutus 0A. Pelkkä ohut kaapeli kiinni, kulutus 0,24A.

    Mihin tämä kaapeli menee?
    Isossa kaapelissa on vain startti ja laturi, kaikki muu on sen pienen perässä.

    Leave a comment:


  • jantsu78
    replied
    Kävinpä taas ropeltamassa. Akulta lähtevä ohuempi plus-kaapeli syö virran. Pelkkä paksu kaapeli kiinni -> kulutus 0A. Pelkkä ohut kaapeli kiinni, kulutus 0,24A.

    Mihin tämä kaapeli menee?
    Last edited by jantsu78; 02-03-2017, 15:56.

    Leave a comment:


  • lihakimpale
    replied
    Originally posted by jantsu78 View Post
    No niin. Kaikki sulakkeet irti hanskalokerosta ja peräkontista. Myös siilen johto irti. Kulutus 0,24A.

    Oliko jossakin maton alle vielä sulakkeita niin repäsen nekin irti.
    Tämmöstä löyty nopeella googletuksella ulkolaiselta foorumilta:

    Location of the fuse boxes:
    1. Passenger side e-box (under the cabin filter housing).
    2. Glovebox
    3. Under front passenger seat (under carpet).
    4. Trunk batterybox (above the battery)

    Leave a comment:


  • jantsu78
    replied
    No niin. Kaikki sulakkeet irti hanskalokerosta ja peräkontista. Myös siilen johto irti. Kulutus 0,24A.

    Oliko jossakin maton alle vielä sulakkeita niin repäsen nekin irti.

    Leave a comment:


  • lihakimpale
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Muistelisin, että maksimi kulutus levossa olisi 20mA eli 0,02A. Sulla siellä joku vie ihan kohtuu reippaasti nyt virtaa. Viikossa 100Ah akusta tuo tyhjentää jo puolet.
    Ite vasta mittailin. Ovet ei-lukossa ilman hälyä 10-20mA ja ovet lukossa häly päällä huiteli 30-40mA välillä.

    Leave a comment:

Working...
X