memebuy23buy

E39 sulakekaavio + virrat katoaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• valkoinenkupla
    replied
    Tupakansytytin lakkasi toimimasta joku aika sitten. Vaihdoin uuden sulakkeen rasiaan, mutta sekään ei auttanut. Mitä kannattaisi tutkia seuraavaksi? :think

Leave a comment:

• Mattiky
    replied
    Moro! Korjailin tuossa tänään kontin luukulle menevän johtosarjan(e39 10/02 530da). Oli neljä johtoa poikki ja kaksi oli enää parilla karvalla kiinni, ei muuta kuin kolvi savuaan ja sukkien kutisteluun... Samalla kattelin virtojen kulutusta tällasella: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...talaite-15290/ .Sinänsä ihan kätevä laite ettei tarvi akkukaapelia irrottaa kun virtoja haluaa katsoa, ainut huono puoli on odotella auton lepotilaan menoa aina kun sulakkeen irrottaa ja laittaa takaisin... Mutta takaisin asiaan.. Sulake nro 56 otti virtaa n 48mA, auto oli lepotilassa. Navin lukijassa palaa valo koko ajan. Sulake on siis mm. naville cd-vaihtajalle ja 16:9 näytölle. Osaisko kukaan sanoa mistä lähteä etsimään vikaa? Muuten ei haittaa, mutta syö akun n. kerran kuussa .

Toinen asia joka muuttui johtosarjan korjauksen jälkeen, oli että alko vilkut välähtämään kun laittaa ovet lukkoon. Ei minun käsittääkseni pitäisi olla luukun johdoilla ja vilkuilla yhteyttä. Korjatkaa mikäli olen väärässä.

Leave a comment:

• Kinner
    replied
    kaavasta

onkohan tuo sulakekaava ihan oikea vm97 e39:lle? mulla alkoi bemu hukkaamaan virtaa ja kun ottaa sulakkeen 11 irti niin helpottaa ja silloin sammuu kaikki sisävalot peräkontin aukasu nappi ja ihkan pieni tuuletin
    tuon kaavan mukaan se olis servotronicin sulake

Leave a comment:

• Bowrider
    replied
    Mulla on rasia niputettu eri järjestykseen, ja siinä paikassa missä pitäis vissiin sulake olla, ei oo sulakkeelle kuin yksi napa! (???) Ei oikein taida virta kulkea sitä kautta...
    Last edited by Bowrider; 28-05-2007, 21:14.

Leave a comment:

• herja
    replied
    Ei pysty kattomaan tosta clavurionin postaamasta kuvasta?

Leave a comment:

• Bowrider
    replied
    Kertokaapas kaverit missä sijaitsee tupakansytyttimen sulake e39 touringissa(vm.-99)? Kaikki jutut on tuossa vehkeessä tietenkin saksaksi...

Leave a comment:

• RNold
    replied
    Kiitoksia erittäin paljon, tutkailen tuota asiaa tältä kantilta

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    F3 on äänimerkin sulake. Syöttö kulkee releen (K2) kautta. Liekö tuo siellä kojelaudan sisuksissa surisemassa?
    Ohessa myös sulakekaaviot kolmannella kotimaisella.
    Attached Files
    Last edited by Clavurion; 20-04-2007, 18:58.

Leave a comment:

• RNold
    started a topic E39 sulakekaavio + virrat katoaa

E39 sulakekaavio + virrat katoaa

Löytyskö E39 525tds -97 suomen tai enkun kielistä sulakekaaviota tai vastaavaa. Oon netin kahlannut läpi enkä löytäny, tai en vaan osaa :P

Ongelmana on tämä legendaarinen, että virrat häviää yön aikana akusta. Wetterin pojat vaihtoivat tuulettimen pääteasteen?, mutta ei seksuaalista vaikutusta asiaan. Jokin jää ilmeisesti kojelaudan sisässä päälle ja pitää semmosta muuntajan kuulosta ääntä. Ääni loppuu, kun otan sulakkeen 3 pois hanskalokerosta ja nähtävästi virratkin pysyy nyt paremmin. Mikähän tämä "fanfaren" sulake on ja mihin vaikuttaa, kun ei peruskoulusaksalla onnistu oikein
Working...
X