Hups... En huomannut tuota edit tekstiä... ei mitään enää
M-alustaisen e39 tontitus..
Collapse
X
-
Kyllä se pari maagista lisäsenttiä madalluksessa tekee paljon ulkonäköön. Tossa on parit kuvat, joissa kummassakin samat 8.5x19" ja 9.5x19 ASA:n vanteet lähes samalla rengastuksella, mutta kaksi senttiä eroa madalluksessa.
30mm H&R (hiukan hämää silmää, että takaa on vielä vakiokorkuinen)
50/20 Weitecin jouset
Jälkimmäisessä ja matalammassa kiesissä samat vanteet näyttää paljon isommille, kuin omassa korkeassa horokissa. Varsinkin takaosan vakiokorkuinen alusta pienentää vanteiden ulkonäköä merkittävästi.*-06 e46 330CiA Cabriolet*
Comment
-
Onhan se edennyt. KW variante 2 on hyllyssä ja ensi keskiviikkona alla.Originally posted by juu-das View Postonkos tämä asia edennyt vielä kenenkään osalta?
Comment
-
Itsellä oli E39 540i:ssä alkuperäinen EDC-alusta ja Eibachin -30mm jouset. Edessä 235/35 ZR 19, takana 275/30 ZR 19. Takaa raapas pari kertaa kiinni kun oli enemmän porukkaa kyydissä. Alustan toimintaan olin suht tyytyväinen kyllä
2024 X7 xDrive40i M Sport
2011 E93 335i M Sport
1998 E39 528i
2003 Boxster
Comment
-
Itellä tässä lähiaikoina tulee M-sport korvattua Bilstein vaimentimilla ja Intrax jousilla (oisko ollu madallus 40/30). Laitetaan fotoja ennen ja jälkeen. Mielestäni juuri tuo ainakin takapään liian iso väli kaarien ja renkaan välissä saa vanteet näyttämään paljon pienemmiltä mitä ovat. Itsellä 18" BBS, kumit 235/45/18 ja 265/35/18.BMW i4M50
Comment
-
Tuossa mun katiskan kuva ja madallusta about 50\25
F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Hyväksikäytän tätä threadia: Onko kukaan tunkenut e39:n alle H&R:n cup kit 50/40 sarjaa? Mikä lienee todellinen madallus tuolla sarjalla? Pystyykö tuon sarjan kanssa vielä puhumaan mukavuudesta, vai menikö ajotuntuma siinä?"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
Mistä tuollaisia saa,kyllä varmaan on mukavakin on jos kavereina on säädettävät pumput.Originally posted by Moonshine View PostHyväksikäytän tätä threadia: Onko kukaan tunkenut e39:n alle H&R:n cup kit 50/40 sarjaa? Mikä lienee todellinen madallus tuolla sarjalla? Pystyykö tuon sarjan kanssa vielä puhumaan mukavuudesta, vai menikö ajotuntuma siinä?F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Nyt on sitten KW 2:nen alla ja mitat kaareen tällä hetkellä, etu 330mm ja takana 335mm. Takana ei ole varaa laskea juurikaan, koska ilmapalkeiden säätötapit on lähes loppuun ruuvattu, mutta se näyttää nyt hyvinkin sopivalta. Takakaaren lukemat ei ole suoraan verrattavissa edellisiin mittoihin, koska mulla on renkaan halkaisija apaut 20mm suurempi kuin edessä. M-setin iskarit ehti mennä oikeastaan jo vähän liiankin huonoksi kun meni niin paljon aikaa tuohon pohdiskeluun, mutta täkeintä, että nyt alusta tuntuu aivan mahtavalta!! Etupää on ehkä sen viisi milliä liian alhaalla, mutta pitää nyt ajella jonkin aikaa ennen kuin menen säätelemään lisää.. Ensi tuntumalta tuntuu aavistuksen pintakovalta, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi. Tämä johtuu kaiketi siitä, että etupäässä olisi varaa laskea vielä varmaan 30mm ja jousien pitää toimia vielä noikin matalalla.:think Etupumput on löysimmälläkin asennolla melkoisen jämäkät, mutta tuosta ei kyllä ole nyt hyvää vertailu pohjaa, koska edelliset oli tosiaan AIVAN loppu.
Comment
-
Originally posted by Stone View PostNyt on sitten KW 2:nen alla ja mitat kaareen tällä hetkellä, etu 330mm ja takana 335mm. Takana ei ole varaa laskea juurikaan, koska ilmapalkeiden säätötapit on lähes loppuun ruuvattu, mutta se näyttää nyt hyvinkin sopivalta. Takakaaren lukemat ei ole suoraan verrattavissa edellisiin mittoihin, koska mulla on renkaan halkaisija apaut 20mm suurempi kuin edessä. M-setin iskarit ehti mennä oikeastaan jo vähän liiankin huonoksi kun meni niin paljon aikaa tuohon pohdiskeluun, mutta täkeintä, että nyt alusta tuntuu aivan mahtavalta!! Etupää on ehkä sen viisi milliä liian alhaalla, mutta pitää nyt ajella jonkin aikaa ennen kuin menen säätelemään lisää.. Ensi tuntumalta tuntuu aavistuksen pintakovalta, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi. Tämä johtuu kaiketi siitä, että etupäässä olisi varaa laskea vielä varmaan 30mm ja jousien pitää toimia vielä noikin matalalla.:think Etupumput on löysimmälläkin asennolla melkoisen jämäkät, mutta tuosta ei kyllä ole nyt hyvää vertailu pohjaa, koska edelliset oli tosiaan AIVAN loppu.
Paljonko toi KW setti maksoi ?
Sullahan on keula just oikealla korkeudella..mikä toi 20mm rengasjuttu on ja laitahan kuvaa näkyville
F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Nyt ei tajuu yhtään, eli jos mittaat pyörän navasta kaaseen niin ei kai renkaan halkaisija siihen mittaan vaikuta mitään?Originally posted by Stone View PostTakakaaren lukemat ei ole suoraan verrattavissa edellisiin mittoihin, koska mulla on renkaan halkaisija apaut 20mm suurempi kuin edessä.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostNyt ei tajuu yhtään, eli jos mittaat pyörän navasta kaaseen niin ei kai renkaan halkaisija siihen mittaan vaikuta mitään?
Ei vai..
No ainakin sen vaikuttaa maavaraan ja siksi pitää laskea alemmas, että saa kiesin balanssiin..
Comment

Comment